terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, July 1, 2013

anniversary #1

Assalamualaikum..




hai. happy Monday Blues. hek hek. Monday Blues sangat kannnnn.. lame sangat tak update blog ni. waduh waduh.. bajet nak update blog kat rumah tapi em em emmmmmm kemalasan melanda. nak nak pulak internet lajuuuuuu sangat dan telah melajukan tahap kesabaran saya. oh, itu sebaliknya. takde maknanya internet laju tau. mencik betteyyy.. asal nak update blog, bila ingat yang internet "laju" terus terbantut nak update. (--")




Alhamdulillah, 29 Jun genap setahun usia perkahwinan saya dan cik abang. ngeeee... setahun dah. kejapnye. tapi setahun tu bukan lama. setahun tu masih baru sangat. panjang lagi perjalanan kami ni. lepas ni mesti macam² lagi dugaan yang datang kan?? doakan kami tabah menghadapi dugaan dan cabaran k. :)




bila ingat balik mase first time bercinta dulu macam kelakar pulak. ingatkan cuma nak kawan² je, tapi tak sangka pulak boleh tangkap cintan. kikiki.. eh, tu lain kali je lah cerita. malas pulak nak taip panjang² kat sini. :p orang nak cerita pasal anniversary jelah. kuikuikui..




oh first anniversary takde celebrate sangat pun. biasa² je.. just keluar dating, tengok wayang, shopping. luangkan masa berdua. tu je lah. plan nak pergi honeymoon tak jadi sebab tak sedap hati pulak nak tinggalkan rumah. yelah, kan rumah kami tengah buat renovation dapur, nanti abah saya datang, takde orang kat rumah, kesian pulak kan. tapi, memang selalu takde kat rumah pun. (--") nasib baik abah saya tak kisah. heeeee.. :p tapi kami keluar kat area² rumah je. takdelah jauh bebenor.. :)




kami tak kisah pun kalau celebrate gitu² je. yang penting, kasih sayang kami makin kuat. ececececeee.. :p mase nak masuk 29 Jun tu kan tetiba saya jadi pelupa. langsung tak wish kat cik abang. pastu tetiba cik abang bisik, "Happy Anniversary sayang" ohhhhh saya terus melting. kihkihkih.. tersentak ai. terkelu, terkedu, happy, touching, semua ada. selama ni cik abang mane ada nak ingat tarikh sangat. untuk anniversary pun saya yang remind dia. alih² dia yang wish dulu. hak hak. :p




tak kisahlah sape yang wish dulu. asalkan awak tetap sayang saya dan saya sayang kat awak. sayang sangat². hehe.. ish segan pulak nak romentik² kat sini. kakakakakakakakakakaka.. geli mak jemah nok!! tunggu feel datanglah baru boleh nak romentik². sekarang tengah takde feel. boleh?? :p




baby?? just doakan kami dapat baby yang soleh+solehah dan comel macam saya k. manusia merancang Allah menentukan. kalau ada rezeki, ada. sekarang belum ada lagi nak buat camne.. hew hew.. takpelah. saya tau Allah sedang merancang sesuatu untuk kami. Insyaallah.. :)




okey, takmo bebel panjang² lagi. megi saya dah kembang sangat ni haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. haish.


lunch megi je. malas nak makan menda lain. bukan selalu makan megi pun. eh, dah dah dahhhhhhhh.. jom lunch!! tata. :)



No comments: