terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, August 12, 2013

disebalik tabir hari raya 2013

assalamualaikum..




hai. nak cerita pasal raya lagi. tadi baru wish je. ni nak tepek gambar banyak². boleh?? :p "blog aku, sukahati akulah" kahkahkah..





haaa hamekau tengoklah gambar raya kami sampai muntah.




[raya pertama]

pagi raya kat rumah mak mentua. tapi tak terambik pulak gambarnya. kelupaan dong. makan makan makan sampai kenyang. pastu mak mentua suruh beraya rumah mak pulak. so baliklah meru kejap. kat meru banyak pulak gambarnya. cis.

"muka pa macam S. Jibeng bila pakai speck camtu" -cik abang sendiri yang kata (--")

abah dikelilingi budak² gila kamera :p

ape korang sedang lakukan?? gambar nampak bertambah gelap. XD

saya putih. jeles tak??

hahahahhahahahaha

iklan gigi. gigi sape paling cantik?? :p

entiti pakai baju pink. serammmmm..

lepas beraya rumah nenek depan rumah, terus balik rumah sendiri nak rehat kejap. lepas zuhur nak pergi beraya rumah makcik² sebelah cik abang pulak. heheeee.. time tu pun takde gambar sebab mak mentua dah amek gambar guna kamera. semua gambar tak transfer. seganlah nak mintak. hikhik.




[raya kedua]

awal pagi gerak balik kampung cik abang kat Sabak Bernam. dan² nak gerak pukul 6 pagi last² pukul 7 pagi jugak geraknya. :p 8.45 selamat sampai kat kampung. Alhamdulillah perjalanan lancar. patutlah cik abang offer diri nak drive pagi, jalan clear rupanya. bijakkkkkk..

"nglencer" -bahasa jawa

[cik abang - ibu - saya - mak lang] melawat kebun kat kampung. banyak oooii monyetnyeeee..


background pokok kelapa sawit pun cantik pe.
 
sampai rumah sebelum zuhur. memang pantas betul drive. balik dari kampung, rehat kat rumah jap mandi solat semua pastu terus gerak pergi Banting. percaya tak?? saya offer diri untuk drive. hebatlah katakan. HAHAHAHAHA.. balik dari kampung cik abang, saya drive, balik kampung Banting pun saya drive. XD

lain macam je cik abang ni. (--")

[raya ketiga]

budak nangis. sape suruh pukul acik guna hanger?? kan dah kena marah. :p

mak n nani

1- muka mak ngan abah serius je

2 - ni pun serius

3 - baru nak senyum

4 - kelakarlah abah ni. :p

with kakak n aina

nani

model handbag

alien baju pink

nani lagi

lagi?? erghhh

---

lalalalala

ada cili tak??

ada aku kisah??

aaaaaaaaaa

tunggu wak balik. dia pergi mana ntah. beraya kot. :p

alia

aina

sakit leher

bai

[raya keempat]


-duduk rumah-

malamnye mak abah kakak nani n 3 budak kecik datang beraya rumah saya. lepastu follow sekali dorang beraya rumah mak mentua. hikhik.. comellah mak mentua saya ni. asyik gelak je. :p





bla bla bla.. 





dah tu je. muntah tak??





soalan femes setiap kali beraya "dah ada isi ke belum??" siap ada yang nak pegang perut. saya cuma gelak dah kata belum. alah, dah lali dengan soalan tu. malas nak layan dah. tapi ada stress sikitlah. kate pengantin baru, ye kena honeymoon dulu. kakakaka.. whateverrrrrrrrrrrrr.. doakan yang baik² ye wes.




tata.


No comments: