terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, October 19, 2013

hati² dengan dia

Assalamualaikum..




aku paling menyampah dan meluat dengan orang yang suruh hati² kat seseorang yang baru kenal. memang menyampah sangat. menyampah sampai rasa nak lempang muka dia dengan kasut.




kalau ada orang yang baru kau nak kenal, perlu ke kau suruh orang tu hati² dengan aku?? kau kenal aku pun belum cukup lama tapi kau rasa kau dah kenal dengan aku macam dah kenal sangat dari A sampai Z. aku pun takde nak hasut orang sampai camtu. tapi kau??




baru aku tau betapa teruknya perangai kau tu. baru tau!! ape hak kau sampai nak hasut orang camtu sekali?? kau tau tak sebenarnya kau dah silap?? kau dah tunjukkan sifat sebenar kau yang selama ni berpura² je. penghasut. hipokrit. kalau kau buat kat aku camtu, tak mustahil kau akan buat kat orang lain benda yang sama.




bila orang buat silap sikit dengan kau, kau pergi kutuk dia. dengan orang yang dah lama dan berpengalaman pun kau nak kutuk?? rude sangat. tapi kau tak nak mengaku. kau rasa kau hebat. kau rasa kau baik. kau rasa kau malaikat. selama ni aku diam je. jadi pendengar. akhirnya aku yang dituduh jadi drama queen.




aku tau kau memang selalu nak menang. even kau salah mane pun kau tetap nak menang. memang kau seorang yang sangat teruk dalam ramai² yang aku kenal. tapi aku layankan je perangai kau. even kau cakap suami aku malang kahwin dengan aku pun aku diam je. terima kasih banyak². part tu memang aku takkan maafkan dunia akhirat.




nak maafkan kau pun kena fikir banyak kali. even aku dah maafkan kau pun hati aku tetap rasa sakit. kalau kau tak boleh nak terima teguran aku, it's okey. terpulang. kau teruskanlah hidup kau dengan perangai kau yang busuk hati tu.




**************





No comments: