terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, March 24, 2014

isnin biru

Assalamualaikum..




kenapa saya rasa macam cepat pulak Isnin ni. ape yang saya buat arini ek? sebab rasa macam takde feel je arini. ke sebab monday blues? tapi macam tak pulak. ke sebab saya puasa? em maybe kot.




mane pulaklah cik abang saya ni. dah lah enpon saya tertinggal kat rumah. aiyoo.. camnelah boleh tertinggal. selalu saya yang ingatkan cik abang suruh bawak enpon, last² diri sendiri yang lupa. hari ni puasa. kalau balik lambat, xsempat nak masak untuk buka. ntah² tak sempat nak buka wei. da la takde standby bekalan untuk buka puasa. T_T




susah jugak kalau enpon tertinggal ni. kena mengintai kat tingkat bawah dengan kerap sebab nak tengok cik abang dah sampai ke belum. tapi macam harapanlah kan dia sampai awal. mesti lambat jugak ni. T_T hari² balik lambat, penatlah. keluar tak nampak matahari, balik pun xnampak matahari. bilelah saya nak dapat tukar ni. penat penat penat!! tapi....................... sayang pulak nak tinggalkan tempat ni. :(




saya rasa emosi saya tengah tak stabil ni sebab banyak betul sedih kat setiap ayat. :( tengok, ada lagi. haishh.. eh dah dah. lain kalu update lagi eh kan dah tertaip kalu, malas nak tekan backspace. halallah ye.




okey tata.


No comments: