terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, September 12, 2014

tak boleh tengok mata

Assalamualaikum..




ade orang kate, dia tak boleh tengok mata iols. kalau tak boleh tengok ye jangan tengok.. kan kan kan?? dia kate kalau tengok nanti dia jatuh. kahkahkah. nasib baik gurau² je. kalau betul, bahaya.. cik abang je yang boleh jatuh kat iols tau. orang lain tak boleh. uols faham kan maksud jatuh tu ape. jangan gedik² nak pikir bukan² pulak ye. lempang kang.





yang kate camtu pun orang tua. dah nama pun orang tua kan, biar je lah.dia nak gurau² je pun.. iols tak kisah. setakat nak gurau² camtu takde hal lah. asalkan takde gurau lebih² macam pakcik lagi sorang tu. nyampah iols tau. ehhh, semua yang jadi kat iols ni iols cerita kat cik abang. jadi, dia tau semua cerita. marah?? yang tu iols tak sure. sebab bila iols tanya, dia diam je. (--")





iols bukan nak bangga bila orang kata dia suka tengok mata iols. ini kan anugerah Allah. biarlah dia nak tengok. asalkan takde niat lain.. iols pun suka tengok kecantikan. bila nampak perempuan cantik pun iols puji. takde salah pun kan kalau puji ciptaan Allah?? iols puji ikhlas dari hati. pujian tu keluar dari mulut ni secara tetibe. bukan hipokrit ye. jangan pulak bila iols puji uols, uols kate iols nak bodek uols. bodek?? takde dalam kamus hidup iols. blerggghhhh!!





mata palsu?? takpe.. terpulanglah uols nak kate mata iols ni mata palsu ke mata kucing ke. yang pasti iols memang rabun. rabun pun dah cecah 300. dari dulu sampai sekarang sama je power rabun ni. iols bukan pakai lens ni semata² nak melawa je. dah alang² rabun kan, iols pakai je lah mata warna warni ni. asalkan tak nampak pelik sudah. iols pernah beli warna pink n purple. iols pakai nampak pelik so iols buang. kihkihkih.. :p membazir?? daripada nampak pelik, baik iols buang kan??






eh, dah lah. waktu lunch dah nak habis. lain kali sambung lagi. dah malas nak taip banyak². oh ye, cakap pasal lens, baru ingat stock lens iols dah habis. nanti nak beli lagi lah. :p





gambar mata?? takde. kbai.

No comments: