terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, December 21, 2014

Salam Ahad

Assalamualaikum.. 




Okey rasa macam buang tebiat sangat update blog time cuti. Nampak tak yang saya memang tengah bosan sebab takde pergi mana2. Dok rumah je minggu ni. Oh sangat bosan. Lepas kemas2 rumah terus tengok tv. Best tapi bosan. Tak boleh lah duduk rumah lama2 camni. Mesti kena keluar. 





Cik abang pulak pergi kursus. Lagilah terasa kebosanannye. Rasa macam arini takde keluarkan patah perkataan pun. Ehh ade lah. Tu pun sebab tengok tv. Syok sendiri kan?? Pastu nangis sorang2 sebab sedih. Kahkah. Takpe takde orang kat rumah memang boleh nangis. Eh kalau cik abang ade pun saya nangis jugak. Nak feel katekooooo.. 





Hari ni cik abang habis kursus n dia dah on the way balik sini. Yiiihaaaa.. Sebab tu berani nak update kat blog. Kalau update sebelum dia pergi kursus nanti kantoi pulak kat rumah takde orang. Eh macam ade pulak lah yang nak datang rumah ni. Dah lah bersepah. Macam tongkang pecah. Tapi bahagian luar rumah je lah. Dalam kemas je. Biar orang kate luar macam setinggan dalam macam kondo. Waahh kondo gittewww.. *berangan





Jumaat malam sabtu, anak saudara yang tiga orang tu ada datang tido sini. Datang? Bukan. Saya yang pergi culik dari kakak saya ajak dorang tido sini. Nak suruh temankan katenye. Padahal okey je kalau saya sorang2 tapi saje nak soh dorang tido umah ni. Hehe.. Tapi tu lah tak abis2 ngan Frozennye. Anak saudara yang no tiga tu lelaki. Tapi dia boleh bantai nyanyi lagu Frozen. Dah lah main belasah je sebut. Let it go let it go dah betul. Pastu bahasa alien. Pastu tetibe jerit "di sini" kuat2 siap naik tangga macam Princess Elsa. Tapi takde la lenggok2. Hahahaha.. Lawak betul. 





Pastu saya anta balik kat ibu dorang. Sebab takut nanti kena ulang alik nak anta dorang pastu amek cik abang kat opis dia pulak. Nak jimatkan masa katenye. Kalau boleh nak je dorang tido sini lagi tapi next time lah. Hehe.. 






Saya ingat nak tido umah abah tapi kalau tido sane pun abah takde pulak sebab pergi umrah. Cepatlah 27hb. Cepatlah abah balik. Rindu. Rindu tapi tak bagitau boleh tak?? Miaahahaha.. Aritu masa anta dah nangis dah. Bukan nangis sebab abah pergi umrah. Tapi nangis sebab tak sempat nak salam ngan abah. Ingatkan lambat lagi nak gerak. So saya pun pergi lah carik makanan sebab lapar gila. Pastu tau2 dapat whatsapp dari kakak tanye saya kat mana sebab abah dah nak gerak. Uwalaa.. Sampai2 je memang dah tak nampak. Abah dah turun pun. Terkilan. Pastu saya bagi whatsapp kat abah, saya cakap sedih tak dapat salam. Pastu abah cakap takpelah. Jaga diri. Esoknya abah tepon saya. Hehe. Happy happy happy.. Tapi line macam pelik je. Suara lambat sampai. Kalau tepon dari jauh memang camtu ke? Hew hew.. Pape pun semoga abah ngan adik saya selamat menjalani ibadah umrah n selamat balik ke sini.. InsyaAllah..





Okey nak siap2 jap. Nak keluar dating dengan cik abang. Hikhik. Jumpa lagi di lain entry. *tu pun kalau rajin. 




Tata.



No comments: