terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, April 23, 2015

cerita lama

Assalamualaikum..




hai. takde ape. cuma nak say something. actually, ini macam luahan hati aku jugak. aku musykil. ada orang tu tak boleh nak terima kenyataan ke? seriously. benda dah lama, buat ape nak di ingat balik. cerita dah bertahun tahun dah. aku pun dah malas nak ingat. aku pun dah kawen ngan cik abang. perlu ke sampai nak sentap² lagi.




orang tu pun dah nak kawen pun. better jaga je hati bakal dia tu. tak payahlah nak ingat² benda dah lepas. kalau ikutkan pun, aku pun banyak sentap jugak masa dolu². tapi, aku okey je. yes, i'm okey. entah. malas nak fikir benda yang lepas. buat sesak kepala je. better fikir pasal makan. biar gemok asalkan happy. kan?




untuk orang tu, kalau baca, sudah²lah ye. aku pun dah mintak maaf dulu kan? and aku pun dah maafkan ape yang dia pernah kutuk n ngate aku dulu. tak kisahlah sape yang salah pun. aku pun memang malas nak ungkit. melainkan ade yang menghasut orang tu. kemonnn.. dah besar. dah boleh tau mana yang elok mana yang tak elok. boleh tau mana baik mana yang tak baik. kan?





 okey tu je. tata.

No comments: