terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, July 24, 2015

[GAMBAR] LEBAR-AN 2015

Assalamualaikum..




hai. baru nak update blog. uols semua dah share gambar masa raya aritu kan? ni iols nak share jugak. sori lah kalau jemu bosan menyampah meluat ye. kalau tak suka ngan gambar yang ada tu scroll lah laju laju. :p

















































takde gambar family. semua gambar sendiri2 ikut suka je nak snap. abang pun kena kerja. adik pulak beraya sebelah suami dia. raya takde arwah mak memang tak seronok sangat. lain. kurang seri. orang tengok kami macam happy² je tapi dalam hati ni Allah je yang tahu. setiap masa asyik teringat kat arwah mak je. tapi, kalau nak meratap lebih² pun tak elok kan. hmm.. mak, rindulah...... :'(





raya tahun ni memang rasa tak meriah sebab persiapan kat rumah abah pun takde beriya sangat. dulu arwah mak je lah yang sibuk buat itu ini. tahun ni langsir pun baru basuh sehari sebelum malam raya. dulu dapat makan nasik impit kuah kacang arwah mak. tahun ni tak dapat. :'( rindu semua yang apa arwah mak buat. rindu senyuman arwah mak. rindu nak peluk arwah mak.





dah. tak boleh nak taip lagi. airmata ni dah bergenang. tunggu gugur je. Okey. tata.



No comments: