terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, February 1, 2016

ambil gambar curi²

Assalamualaikum..




hai. kite bosan. jom update blog. kalau entry ni bosan jugak, boleh baca entry lain eh.. kihkih.. nak jugak promote blog sendiri yang ntah pape ni. tips² nak buat blog takde, tapi cerita mengarut ada banyak. nak sentap² pun boleh baca blog ni. kahkah.




ehhh korang pernah kerna amek gambar tak?? emm.. maksud aku, ada orang amek gambar korang curik². tetibe je kena amek gambar. kalau dalam event takpe jugak tapi ni ko tengah duduk buat kerja, pastu kena panggil nama then, "klik" amekauuu.. tanjat kite tetibe kena amek gambo.. dan² tu lah aku tertinggikan suara "eh kenapa amek gambar??" sampai satu opis boleh dengar. mesti dia dah termalu. lol. pakcik nihh.. suka² je nak amek gambar orang. nak buat ape ntah aku pun tak tau lah. haihhh..





ingatkan kat intan je ade orang yang nak amek gambo aku, kat sini pun ade. nasib baik tak bagi puisi mengarut² macam pakcik kat intan tu. (--")  kalau ada, aku nak mintak tukar lah. huwaaaaaaa.. seram jemah. tapi, setakat gambar je takpelah. biar je lah. sebab mesti dia dah delete gambar tu. emm.. maybe dah delete kottt.. kalau tak delete aku report kat bos besar. hihi.. macam berani je. :p





sekarang ni aku perasan pakcik tu dah tak rajin masuk opis sini lagi dah. mesti dia segan lettewww.. aku malas nak layan. aku dah cerita kat cik abang dah. aritu masa cik abang nak renew road tax motor, aku breakfast ngan cik abang, kebetulan kat kantin ada pakcik tu sekali. aku dah tunjuk dah pakcik tu kat cik abang. tapi tunjuk dari jauh je lah. gile ko nak tunjuk depan². nanti aku yang malu. :p pastu cik abang kate, "biarlah.." eleh, ngan orang tak ensem memanglah kate biar. cuba kalau yang ensem. miahahahaha..





takpelah. selagi orang tu tak lebih², boleh dibiarkan lagi. kalau dah melampau² sangat tu memang nak kena report kat polis lah kan.. huhuu.. okey tu je nak story. next time update lagi. tata..



No comments: