terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, May 29, 2017

GET A LIFE

Assalamualaikum..




hai. takde nak update ape sangat. cuma nak melepaskan geram. sorry, i tahu ni bulan Ramadhan. tapi, disebabkan terlampau menyampah dengan manusia yang bermuka² ni, so, nahhhhh.. i dah bagitahu jangan jentik atau jangan nak usik hidup i. tapi manusia² ni degil. especially yang jadi tukang sampai tu. memang tak serik² ehh?? btw, good job for you. perangai mengalahkan minah kepoh. lelaki pun ada jugak yang perangai camni ekk?? blerrgghhh.. for this entry, i terpaksa guna aku kau. maybe itu yang paling sesuai. nak sentap?? terpulang.
sebenarnya malas nak ambik tahu. kalau boleh memang malas nak cerita benda² yang takde faedah. ya. semua tu dah takde faedah pun untuk aku. tapi kalau aku nak cerita pape pun rasanya tak perlu lah kau nak perli² aku. hak aku nak cerita pape pun sebab semuanya pun takde kena mengena dengan hidup kau dan sesiapa yang berkenaan dengan hidup kau. bagi aku, buang masa aku je nak cerita benda yang tak sepatutnya ada. tapi kau jangan lupa. kau masih BERHUTANG dengan aku. ingat tu.





aku bukan nak kata apa, tapi ade orang tu, mulut dia memang boleh tahan busuknya. depan² tak berani pulak nak sound aku. bila dah jadi camni, mulalah nak perli². konon nak cakap aku cerita semua kat media sosial. aku cerita ape?? sekadar share dari link² yang ada kat fb?? tu pun tak boleh ke?? ade aku cerita pasal kau?? ade aku mention kau?? haaa.. ni aku tak mention. tapi kalau kau rasa aku cerita pasal kau, baguslah. means kau dah berjaya baca entry ni!! nampak sangat kau memang selalu stalk aku. HAHA.. sedarlah diri tu. tak payah nak sebok² hal aku. jaga je lah diri kau dengan bini kau tu. jap lagi aku cakap, nanti sentap pulak. kang terkenan pulak kat anak kau tu. btw, tahniah. pasni ajar lah anak kau tu solat. jangan jadi macam kau. opsss!! #pedastak





ingatlah sikit.. dulu aku jugak yang tolong bangunkan korang. promote sana sini. tu lah guna nya aktif kat media sosial. jangan lah jadi badigol sangat. kalau aku takde, followers pun tak ramai macam sekarang. biasalah. orang cepat lupa diri memang camtu. selama ni effort aku pun memang sia² je. lagipun aku memang suka buat kerja free. bukan setakat free. aku pun kena sekali bayar duit kelab. ntah pape. nasib baik sekejap je duit tu kena collect. kalau still kena collect sampai aku stop jadi orang berkenaan, memang aku tak halalkan. daripada suka nak ikut terus jadi menyampah.






dah lah. daripada aku nak bercerita pasal kau kau kau kau dan kau kau kau yang takde masa depan tu, baik aku terus membahagiakan diri sendiri. aku pun dah malas nak tambahkan dosa lagi. malas aku nak mengungkit benda² yang aku rasa macam dah tak penting. tapi, memang dah tak penting pun. korang tak pernah nak tahu ape yang ada dalam hati aku, ape yang aku rasa, senang² kau judge aku macam aku yang bersalah. dah. jangan nak semakkan hidup aku lagi. aku ada hidup aku sendiri. aku cuma dapat doakan korang semua bahagia. tu je. aku tak nak kacau hidup orang yang takde kena mengena dengan hidup aku lagi.






GET A LIFE!! SILA MOVE ON!!






💩





bye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...