terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, July 13, 2010

terase ke??

aku rase
ade orang terase ngan entry aku yang lepas la..
hahahahahaha..
sorry kalo terase ye..

tapi kenapa nak terase ye??
aku ni ramai kawan..
kau tau ke aku cakap pasal sape??
haahahahaha..

agak lawak jugak la..
tak tahu pape jangan nak bikin kecoh..

tapi....
kalo nak terase..
aku nak wat camne kan??
aku tak suruh kau terasa..
hahahaha..

sorry to say la..
huhuhu..
daaa... 

4 comments:

rahmas said...

sengal nenek ni??bukan buat memang nak bg orang tu terasa&tau ke?? n bile dia terasa, jgn le tye lg kenapa terasa??..durh..sawan ke??...hahahaha (ni mesti sebab lama sgt cuti xjumpe mummy)

✿....rossa alina....✿ said...

alahaaai...kak..sape yang nak terase tu..huhuhu..tp yg pasti bukan orang dlm opis ni kokkkkk....hahahahaha..rindu?mustahil..mimpi ngeri tu..hahahaha...

Farid MOFASAD said...

kecoh je

✿....rossa alina....✿ said...

ko ar kecoh..hahahaha..