terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, August 3, 2010

busy..

pergghhh...
lame giler dah tak berjogging..
eh,bukan..blogging..
huhu..
aku busy la..
memanjang je busy..
facebook pun tak bukak sangat..
iye ke tak bukak..
yang game kat wall tu mende??
nampak sangat menipunye..
hahahaha..

meh aku pecahkan rahsia nape aku tak rajin berblog..
nak tau ke??
perlu ke kau orang tau??
huahuahuahua..
actually....
ermmm...
takde mende pun..
hahahaha..

macam yang aku bagitau tadi..
aku BUSY..
memang banyak giler keje..
(pssttt2..boleh caye ke??)
tolong percaye ye..
jangan percaya kata2 setan tu..
hahahahahaha..

actually..
aku banyak nak story kat sini..
memang banyak giler..
amboi2..
kalo bab gosip memang no 1..
pape je la..
kau orang pun layan gak kan..

tapi ape yang jadi tu memang mematangkan aku sebenarnye..
untuk jadi yang lebih baik..
ermmm..
memang nak jadi yang terbaik..
hehehehe..
yang penting aku happy..
huhuhu..
happy ke..
otak serabut adelah..

haaa...
nanti aku story ye..??
okey,
STOP sini dulu..
nak start bergosip plak..
hehehe..
daaa...

ehhh...
sebenarnye aku tak tau pe yang aku bebel ni..
aku main taip je..
huhuhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...