terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, November 13, 2013

ambil kesempatan atas kesenangan orang lain

Assalamualaikum..




hai. ape nak update ni?? serius tak tau nak update pasal ape. kang nanti bebel² bukan ada yang baca. mustahillah ada yang nak baca kalau nampak tulisan banyak². lagi² cerita yang takde point. pastu takde gambar. haaaa lagilah terus taknak bukak kan?? kekekeke.. takpelah. saya redha je. kalau taknak baca blog saya lagi, it's okey. tak boleh nak paksa² orang baca blog ni nak² plak bukan blog artis pun. wakakaka..





nak main candy crush, tapi nanti mata bos membesar pulak dengan jayanya melihat tetikus komputer saya berlari² memecahkan jelly dan coklat. wahhhahaha ayat mak nenek dah keluar. tengah bosan ni haaa.. kenalah main game bagi release bosan tu. kerja saya awal² dah siap. eh macam lambat pulak nak pukul 5 kan?? [tetibe]





baru perasan hari ni dah Rabu. ya ampunnn.. bleh buat Wordless Wednesday dah ni tapi gambar pun takde tang mane pulak nak wordless wordless?? ni bukan wordless dah ni. memang bukan pun. eh memang bukanlah. eh eh bukan. eh degil. [PANG!!]





mesti rasa macam nak cubit saya laju laju kan sebab tajuk entry lain bebeno dengan isi entry. kihkihkih.. statement kat tajuk entry tu korang pikirlah sendiri ye. saya malas nak cerita sebab nanti ada yang sakit jiwa pulak. toink toink. eh dah azan. apa lagi tunggu?? moh le pegi solat yeeee..




sekian saja bebelan dar saya yang macam comel je macam cantik je macam gemok je eh eh eh kbai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...