terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, March 20, 2014

tu lah..

Assalamualaikum..




cume bebelan dari hati dan di luahkan di sini..







tu lah..
lain kali cakap lagi aku gemok.
last² kau lagi gemok dari aku.





tu lah..
lain kali cakap lagi aku kutuk bos.
last² kau pun kutuk bos kau jugak.





tu lah..
lain kali cakap lagi bontot aku besar depan² orang ramai.
last² bontot kau pun besar dan tak boleh disorok jugak.





tu lah..
lain kali cakap lagi aku ni muka innocent tapi belakang² jahat.
last² kau pun jadi lagi teruk dari aku.





tu lah..
lain kali cakap lagi aku ni kuat menunjuk.
last² kau pun jadi kuat menunjuk lebih dari aku.











aku?? nak kata padan muka, kejam sangat. kesimpulan, jangan mengata aku lagi.







tata.



2 comments:

Lyaa Suriany said...

benda biasa yg selalu jd dlm hdp kan.hehe
mengata org lebih skali diri sndiri yg terjerat

cik hani said...

So..jangan mengata orang. nanti kena kita balik