terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, March 20, 2014

tu lah..

Assalamualaikum..




cume bebelan dari hati dan di luahkan di sini..







tu lah..
lain kali cakap lagi aku gemok.
last² kau lagi gemok dari aku.





tu lah..
lain kali cakap lagi aku kutuk bos.
last² kau pun kutuk bos kau jugak.





tu lah..
lain kali cakap lagi bontot aku besar depan² orang ramai.
last² bontot kau pun besar dan tak boleh disorok jugak.





tu lah..
lain kali cakap lagi aku ni muka innocent tapi belakang² jahat.
last² kau pun jadi lagi teruk dari aku.





tu lah..
lain kali cakap lagi aku ni kuat menunjuk.
last² kau pun jadi kuat menunjuk lebih dari aku.











aku?? nak kata padan muka, kejam sangat. kesimpulan, jangan mengata aku lagi.







tata.



2 comments:

Lyaa Suriany said...

benda biasa yg selalu jd dlm hdp kan.hehe
mengata org lebih skali diri sndiri yg terjerat

Han Hanni said...

So..jangan mengata orang. nanti kena kita balik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...