terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, March 6, 2014

hm

Assalamualaikum..




kadang-kadang kita terlalu mengharapkan sesuatu yang belum pasti. tak kisahlah sesuatu tu orang ke, benda ke, yang penting belum jadi hak milik kita. bila terlalu mengharap, dan berharap sangat sangat, akhirnya mengecewakan diri sendiri.





kadang-kadang aku kecewa. aku nak sesuatu yang baik. aku nak sesuatu yang menjadikan aku jadi seorang yang baik. tak mintak banyak, sikit pun jadilah. aku selalu doa. mengharapkan yang baik tu tiba. tapi, sekejap je datang. lepas tu, hilang.





kadang-kadang aku putus asa. dan, menangis. penat dengan semua. penat mengharap. tapi takde yang faham sebab aku tak cerita kat orang lain. takpelah. Allah kan ada. hm. lebih baik aku cerita kat Allah je kan? tapi, luahan ni?





kadang-kadang kite terpaksa luahkan sikit. kalau bukan pada seseorang, pada blog pun jadilah. janji luah. asalkan aku tak mengaibkan orang lain.




sudah.




tata.



:'(

No comments: