terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, October 22, 2014

Rindu

Assalamualaikum.. 




Rindu. Satu perasaan yang memang tak boleh hilang. Bila bersendirian, makin menebal perasaan rindu tu. Memang tak boleh dinafikan aku amat merindui insan itu. Ya, sangat sangat rindu.





Kalau rindu, mesti rasa nak peluk cium. Tapi bila depan mata, dapat tengok muka pun dah rasa senang. Bukan tak nak peluk cium. Asal jumpa je mesti dia tengah buat kerja. Jadi, aku taknak ganggu. 





Tapi, itu dulu. Sekarang wajah tu dah takde. Senyuman tu dah takde. Kehangatan tubuh tu dah takde. Belaian tu dah takde. Semua tu aku rindu. Aku rindu untuk merasa kasih sayang dia. Rindu sangat!




Terlalu awal untuk aku hilang kasih sayang dia. Selalu jadi tempat untuk aku mengadu domba. Selalu jadi tempat untuk aku bermanja. Aku rindu kenangan itu.





Detik dia tinggalkan aku, hati aku luluh. Sekarang, rindu itu jadi sangat tebal. 




Alin rindu mak. Alin sayang mak. Semoga mak tenang kat sana. 




Al-Fatihah.




No comments: