terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, February 23, 2010

aku x sempurna mana pon...ade gak cacatnye..

da lame aku xhapdet blog ni..
byk yg berlaku sepanjang aku xhapdet blog...
macam2 ada...
tp malas la nk kecoh..
aku xnk serabut kepala..
banyak sgt masalah...

aku ade masalah pon sape je yg tau??
pakwe aku sendiri pon xtau..
family aku lg la xtau..
malas la nk susahkan dorg...
aku lebih suka simpan masalah aku sendiri...
aku nk settlekan masalah aku selagi aku mampu...

selagi aku bernafas kt dunia ni,
kalo bleh aku xnk susahkan org lain...
tp kalo ade yg xske ngn cara aku,aku mintak maaf...
terima je la cara aku ni k..
manusia mane yg sempurna...

biarlah org ckp mulut aku mcm longkang ke..
mcm puaka ke..
tp aku rase aku xsusahkan org kot...
huhuhuhu...
cme org xpuas ati ngn ape yg aku wat..
xpaham aku la..
manusia...
biasa la...
mane ade yg sempurna..
selalu suruh kite faham dier...
tp...
xpernah nk faham ape yg jadi kat pihak yg lagi satu...
kalau aku rase mcmtu,aku akan cepat2 mintak maaf...
aku dapat tgk dr raut wajah org tu..


pagi2 g keje...
terpaksa pura2 hepi...
padahal kt kepala otak ni penuh dgn masalah...
aku tau...
bukan aku sorg je...
semua pn rasa mcmtu...
sbb tu la aku tanak hepi sgt..
tp....
aku xboleh...
kalo aku xgelak or senyum,org mesti nampak..
so...aku terpaksa gagahkan bibir aku
utk ukirkan senyuman..
even berat..


hidup aku ni penuh dgn kepura2an..
aku xtau la kenapa ngn aku sekarang ni...
aku rase mcm..........
something bad will happen to me...
hmmm....
mintak2 dijauhkan...
pape je la..
aku ade pasang niat...and...
biar la aku sorg je yg tau...
kalo aku bgtau kang takut xjadi lak..
hmmm...


YA ALLAH...
tabahkan lah hatiku ini..
jauhkan lah aku dari perkara2 yg blh buat aku leka..
semoga aku menjadi insan yg TABAH!!!!
amin...






2 comments:

Atan Athen said...

mulut longkang??hahaha
mulut ak mulut parit....lg besar...hahaha

rossa alina said...

hahahaha...pe la..
mulut parit busuk tau..huhu.. ;p