terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, May 22, 2012

jangan bodoh sombong sangatlah!!

dahlah bodoh,sombong pulak tu..adehhh..cuba bayangkan kalau ada orang cakap camtu kat korang directly.ape perasaan korang??uuuuiiiihhhhh..mesti rasa terbakar je kan??kuikuikui...



eh,ni aku bukan tujukan kat sape² lah..nanti kang ada pulak yang terase..hik hik hik..tak payah nak terasa sangatlah!! :D



andai katalah kan bila korang tak tau sesuatu perkara tu,pastu korang buat ikut suka hati korang je..kira macam yakin dengan apa yang korang buat tu, pastu tup² dapat tau, salah pulaaakkkkk..korang malu tak??



emm emm kalau aku yang kena camtu,kompem aku rasa maluuu sangat²!!huee..yelah,buat ikut suka hati je kan,pastu salah plak..adoi..banyak kali aku kena kot..kihkihkih..tu lah,yakin sangat dengan jawapan sendiri kan.. :D



sebab tu lah sekarang ni kalau aku tak yakin,aku tanya..kalau yakin sangat pun tak boleh jugak..hmm..tapi, kalau banyak tanya pun tak boleh jugak kan??betul tak..mesti orang yang kena tanya ngan aku tu stress..kahkahkah..sorry yek..



so,pasni kena ambik tau semua perkara..nanti kalau ade yang nak hentam,kita boleh bidas..ngeh ngeh ngeh..pape pun, sila jangan jadi bodoh sombong dan jadilah seorang yang berdikari..bukan bikin orang sakit hati..yeahhh!!




tata~




#notakecik : 37 days to go~ya ampuuuuuunnn.. (--")

2 comments:

BP Boy said...

haha cakap something dgn yakin tp salah tu ok lg la..
saye ade kwn, dier tu dah la yakin dgn bende yg slh, pastu nak bangkang2 org lak biler org bgtau yg betol..
sabo jek~~

✿....rossa alina....✿ said...

hahhh yg tu memang kene jadi penyabar la..nak kne tunjuk bukti baru dia senyap kot..hihihihi..