terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, May 2, 2012

tak payah nak desak²

kalau dah cakap sekali tu, sudah..cukup.tak payah sampai nak kena cakap banyak² kali..penat.




kalau aku diam, tak payah tanye² soalan yang sama lagi..sebab,maybe aku busy..kot² la aku tengah berak ke ape ke kan..or maybe aku memang malas nak jawab.




benda remeh,tak payah lah tanye² orang..boleh carik sendiri kan??tak pun,tanya orang lain yang berhampiran..takkan nak aku jugak yang bagitau?? (--")




kalau asyik nak tanye je,lame² aku jadi malas nak layan.so,be independent please!!




okey tata~



#notakecik : hujan di luar..
 

No comments: