terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, May 9, 2012

jawab telefon pun nak marah² (--")

oh!!pagi tadi ada call someone..ermm..taknak sebut sape..tapi dia pegawai tempat aku kerja ni lah..




cara jawab telefon tu garangnyeeee..mak oi..maybe dia takde mood kot sebab aku call dia pagi²..eh,mane ade pagi²..betul lah dah masuk waktu kerja mase tu.. (--")




terus aku mintak ape yang aku nak..haishh..kalau aku tak mintak kang nanti aku kene marah ngan audit plak..so,aku mintaklah elok²..




nasib baik dia layan jugak permintaan aku haaa..kalau tak,mampoih aku..iskk..haihhh..lain kali jawab telefon tu janganlah garang sangat..seram i..nak tegur kang nanti kata aku ni penyebok plak..hukhuk..





pape je lahhhh~




#notakecik : busuk..

2 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

adat ar kena marah ngan org yang berpangkat siket ne.. :P

alin said...

emm..pangkat ke,tak pangkat ke,cara jawab tepon tu janganlah garang sangat..huhuhu.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...