terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, August 30, 2012

ada kawan ke, takde kawan ke same je.. ^_^

Assalamualaikum semua kawan² yang telah berkawan dengan saya hikhik..nak bersaya saya kat entry boleh tak??ke rasa geli geleman??pliss jangan geli.. (--")



title entry ni maybe boleh membuatkan korang rase sentap kan??kihkih sorry sayangsss, i'm not mean it..tak tau lah nape nak buat title cenggitu sebab tetibe je jari jemari ni menaip huruf huruf yang membentuk bacaan begitu oh ayat ini sungguh skema.




ekceli bukanlah nak kate saya ni takde kawan..ada ramai je kawan tapi yang betul² kawan tu cuma sorang je kot sebab dia ada masa saya susah dan senang..siapa??eh rahsialah taknak bagitau.anggap je lah yang sorang tu salah sorang dari korang je hikhik..




dari tadika dulu kawan saya asyik bertukar je sampai saya kompius mane satu ntah bespren saya. (--") setiap kali bertukar kelas, kawan pun bertukar sekali so makin lama makin ramailah kawan sampai tak boleh kira dengan jari jemari. 




pernahlah satu hari tu berjalan kat bazar Ramadhan kat area rumah Meru so adalah jumpe kawan kawan mase sekolah rendah...wah wah makin ensem n cantik je orang yang telah dijumpai tu tapi just senyum² je lah. nak ajak borak kang habis riuh bazar Ramadhan tu. >,<




pastu ada terserempak dengan sorang perempuan ni tiba² tutup² muka, dalam hati dah pelik dah apesal dia jalan tutup² muka guna wallet besar dia tu rupanya dia nak menyorok dari saya. ya, dia adalah seorang kenalan masa sekolah rendah..dan dia masih kenal saya sebab dia ada add saya kat FB. tapi apakah motif dia berkelakuan sebegitu??nape nak nyorok² pulak..haihhh..pelik!!saya bukan makan orang!!saya makan murtabak je!! (--")





heyyy korang jangan jadi camtu tauuu.. tak baik tak baik.. bikin malu diri sendiri je.. buat selamba je sudahlah. kalau kenal, senyum..kalau tak kenal, senyumlah jugak.. 




saya kawan je dengan semua orang..tak payah cemburu dengan saya kalau saya rapat dengan sape sape yang rapat dengan awak tau..jangan tuduh saya rampas kawan awak or jangan tuduh saya cemburu awak rampas kawan saya. eh eh macam kenal ayat ni. hikhik.. paham ke maksud ayat ayat tadi??tak paham sudahlah kbai!! *majok




ada orang tuduh saya cemburu sebab orang rampas kawan saya tapi hakikatnya saya takde rapat sangat dengan "kawan" tu just kawan gitu gitu je dan bila masa pulaklah saya jadi BFF dia??kuikuikui..awak nak amek dia masuk dalam poket awak pun saya tak kisah.




lagi satu, kenapa awak takut saya rampas kawan awak??saya tak sukalah main rampas² ni..saya suka mereka datang sendiri kat saya je..haiyoooo..awak kan dah dewasa, cubalah jadi dewasa..please!! saya tau awak rasa hati awak tak tenang sebab awak pernah mengaku.. XD




eh eh nape entry ni panjang sangat??takpe takpe entry panjang membuatkan korang malas nak baca pastu cepat² keluar pastu korang tak tau cerita ni pastu takdelah yang kecik ati nanti..hikhik..




dah habis.

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.



bestnye baring..

okey tata~

2 comments:

Anonymous said...

biasa lah tu..paling selalu kawan2 lama buat jauhkan diri dr kita, malu katanya...

follow my new blog ya http://beautifulsaharaa.com

| CIKZEK | said...

huhu mcm2 kwn kt dunia ni, kne hati2 pilih kwn kan.

dh lama x sggah sini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...