terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, August 10, 2012

kereta sakit kena bawak pergi klinik T_T

Assalamualaikum.


ye,lamenye aku menyepi..empat hari pun dikira lame ke?? (--") bolehlah..eh,penjawat awam dapat bonus ek semalam?? *buat² lupa


aku dapat bonus pun bukan dapat merasa bonus tu sebab kena simpan untuk bayar "ubat²" untuk kereta aku tu haaaaaaaaaa..haddooyyyyy~takpelah.dugaan nak raya kot..ke ada yang kate ni dugaan sebab aku banyak buat dosa??eh,terase ke??hakhak. *kelip² mata



biaselah kan kereta second memang camtu..suami pulak nak pergi marah orang yang jual tu. tapi, orang tu tak patut kena marah sebab aku yang pilih kereta tu. hikhik. cuma tu lah..kereta tu meragam pulak..asap putih berkepul² keluar dari bontot dia. banyak pulak tu.



aritu dah hantar repair orang kedai cakap problem kat........................ntah.aku lupe ape name menatang tu. oil valve??pe jadah ntah. dia cakap kalau jadi lagi mintak hantar kedai balik sebab takut ade problem lain..hmm memang puunnnnnnnnnnnnn..



tak tau lah kali ni problem ape pulak. semalam baru hantar kat kedai tu. so tak taulah dorang nak godek² ape pulak kali ni. mintak² duit tak banyak keluar kali ni. *pening



tak kisahlah dorang nak buat ape kat kereta tu yang penting, kena siap sebelum raya. camne nak merayap kalau takde kereta??takkan nak naik moto??iskk T_T



harap² pasni dah takde problem lah kat kereta tu. mane nak cekau duit lagi ni??orang yang pinjam duit aku pun tak pulang²kan lagi..banyak betul alasan bila mintak duit *emosional



ape aku merapu ni??tetibe pasal hutang pulak..ntah papelah aku ni. okeylah. selamat menjalani ibadah puasa ye.



tata~



#notakecik : tak sabar!!hihihihihihi~

No comments: