terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, August 27, 2012

selamat kembali bertugas :)

Assalamualaikum dan selamat hari ISNIN!!



ada yang tak suka dengan Isnin..kesian Isnin kan??hikhik. aku tak suka kalau keje melambak bila masuk hari Isnin tapi aku suka kalau keje takde bila hari Isnin..sebab tak payah serabut kepala. :p



hari ni memang takde kerja sangat..nak proceed pun kena tunggu akak opis balik opis dulu baru boleh buat..kalau tak, acane nak buat kerja..?? :p



nasib baik pagi tadi keluar rumah awal kalau tak, maybe sekarang ni aku masih kat tengah² kesesakan lalulintas kot??almaklumlah hujan di pagi hari..patutlah malam tadi rasa panas a.k.a bahang je rupanya nak hujan pagi² ni.. :)




nak bagitau ni, ada orang tak boleh terima dengan apa yang aku dah buat kat dia, TAPI, dia tak pernah terpikir ke??ape yang dia buat kat aku tu LAGIlah aku tak boleh terima. nanti²lah aku story. sekarang tengah malas. hmm.




eh tetibe aku rasa ayat aku kat entry ni ntah pape..macam pelik² je. macam skema pun ada. yekk..geli pulak dengan ayat sendiri..bhaaahahaha..dah dah!!nak buat kerja jap..papai~




#notakecik : ada mata memerhati.. XD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...