terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, February 23, 2015

[MENTERNAK LEMAK] sushi king

Assalamualaikum..





hai. nothing. just nak bagitau sebenarnya saya first time makan kat Shushi King. hikhik. serius ni. saya tak tipu. masa sampai tu macam batak² sikit lah. nasib baik masuk situ dengan opismate. kalau saya sorang² memang saya keluar balik. yelah, tak tau nak order camne. dah masuk baru tau. kena main touch touch and pilih kat tab yang disediakan kat tempat duduk tu. itu pun kakak opis yang orderkan. saya tukang makan je. :p

ini gambar yang saya snap. gambar masa makanan belum sampai. bila da sampai terus tak ingat nak snap. nampak sangat kebulor.

ini kakak opis yang snap n edit. dia rajin sikit snap² gambar makanan. saya tukang pinjam gambar je. :p sorry kak erin sebab ambik gambar pastu tepek kat sini. tak marah kannn?? sebab dah bagitau ni gambar dari kak erin. bukan saya. LOL!! 




banyak makanan tak?? padahal kami cuma 3 orang je. saya, kak erin, ngan nora. haha. tu pun kenyang gila. rasa macam nak meletop je perut. ada jugak yang tak habis sebab dah terlampau kenyang. kalau main sumbat je tak pasal² muntah balik kat situ pulak. erghh.. terima kasih kak erin sebab belanja makan. asyik belanja makan je. saya pulak yang naik segan ni. hew hew.. terima kasih lagi sekali.. pape pun semoga kak erin dimurahkan rezeki.. amin.. :)




lepas makan sushi, nora pulak belanja aiskrim BR [takde gambar]. aaaaaaaaa.. terharu sangat bila ada orang belanja ni. pape pun terima kasih sangat ye korang sebab belanja. hihi..




okey tu je nak story. sebenarnya ni cerita throwback. baru nak up kat sini. hikhik dah. jom balik. tata. hati² memandu. ♥




-love-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...