terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, February 18, 2015

no title

Assalamualaikum..




hai. update entry untuk kesekian kalinya. hahaha.. tetibe terajin pulak nak update. update sempena nak raya. kihkih.. raya sangat kan.. mesti ramai yang balik kampung. nasib baik kampung saya dekat² je. takde nak tempuh jem sangat. minggu ni ade date ngan seseorang. ehem ehem.




em, selalu kalau saya update mesti ada something wrong. memang betul pun. bengang campur geram. nak kira marah, memang marah jugak lah. terkilan pun ada jugak. ini semua gara-gara ada orang curi hasil kerja saya. penat tau buat semua semua tu pastu orang lain ambik and then buat macam harta dia. pastu join competition, pastu menang. pastu langsung takde say thank you ke, bagi penghargaan ke kat saya. yang saya usaha macam² ni tak dapat pape ke?? makan hasil sorang² je nampakkk.. teruk betul perangai manusia macam orang tu. 





photographer ambik gambar daun je pun kena bayar tau. ini kan pulak gambar kawen, gambar kucing, gambar orang. ni contohhh.. yang kau nak terasa kenapeeeee.. penat tau saya buat semua tu.. kena guna banyak skill and idea.. kalau orang ambik untuk kepentingan diri sendiri memang melampaulah.. memang saya tak halalkan lah orang yang buat tu. dia ambik pun tak mintak permission saya. ini kan pulak nak bagi penghargaan kat saya. serius macam huhhh.. *tak mau mencarut kat sini*





saya tunggu jugak lah kata² dari dia sampai sekarang. tapi hampeh je. buang masa je nak mintak penghargaan dari manusia camtu. budak kecik pun pandai say thank you tau. takkan lah orang umur dah tua pun tak reti² lagi nak say thank you ke, minta izin ke, kan?? tau² je dah menang sebab guna hasil kerja saya. pfftttt.. tak malu.




saya tau orang yang saya maksudkan tu mesti ada baca entry ni. kalau dia betul² berhati perut, mesti dia akan contact saya. kalau tak, memang orang tu manusia yang takde hati perut n kejam. very rude! ego sangat kan?? okey fine.




dah lah. malas nak cerita panjang. bukan dapat penghargaan pun. it's okey. takpe. biarlah dia buat. selfish sangat kan. tak pe. tapi saya tetap akan ingat sampai mati n tak halalkan ape yang dia buat tu.




tata.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...