terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, October 26, 2015

MONDAY BLUES

Assalamualaikum..




hooiiii pe hal mengantuk gila ni. padahal dah tido. nak bukak mata, rasa macam mata ni melekatttt je. adehh.. @_@ nak sambung tido dah pukul 2 dah. kang tido je nayaaaa.. hew hew..





hari ni memang Monday blues je lah. sampai opis pagi tadi terus macam takde mood. selalu okey je. tapi hari ni macam ape je. macam malas nak layan semua orang. ke sebab dah lama tak cuti Isnin?? eh?? ade kena mengena ke?? :p kalau cuti pun nak pergi mana?? duduk rumah pun bosan kot. takde menda nak buat.





semalam baru je ada masa nak kemas rumah. pehhhh dia punya tangkap belakang. sakit wooiii.. masa nak lipat baju lagi lah terasa sebab amek baju dalam bakul kena tunduk².. kang kalau tak lipat bila pulak nak lipat. balik kerja dah malas nak buat pape. hahahahaha.. segunung kooo baju dalam bakul tu. kalau bakul kecik boleh terima lagi. ni bakul yang besar tu haa.. entah berapa minggu punya baju lah yang dikumpul tu. kalau rajin basuh tak pe kannn.. cuma malas lipat je. tapi bukan kite yang basuh ponnnn.. hakk hakkk!! >,<





tadi baru apply yang Rumah Mampu Milik Selangor tu tapi tak tau lah lepas ke tak. harap² dapat lepas lah.. mudah²an.. teringin pulak nak duduk rumah apartment. best ke rumah apartment?? tak kisahlah rumah pape pun asalkan rumah. :p sekarang ni kerap sangat dengar cerita rumah kena rompak. kalau rumah apartment ade ke kes pecah rumah jugak?? ishh.. mintak dijauhkanlah ye.. harap²nya takde lah kes camtu. papepun wish me luck lah ye. aaminnn.. :)





okey tu je nak bebel. next time bebel lagi. :p



1 comment:

cik hani said...

Monday mmg sgt bluess..hihihi..hari ni kat opis lemau je