terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 25, 2015

Glitterati Nuffnang

Assalamualaikum..





hai. rajin tak aku update blog? :p hari ni je rajin. hari lain malas. hehee.. ni nak bagitau pasal Glitterati Nuffnang.. kan aku ada buat entry pasal aku punya Glitterati dah takde kannn.. memang dah takde pun sampai sekarang.. huhuu.. pastu aritu bagi message kat helpdesk Nuffnang, aku tanya kenapa aku punya dah takde Glitterati.. pastu dorang bagi jawapan ni..


nasib baik benefit yang lepas2 tak hilang.. kalau tak, rugi lerrr.. hihi.. papepun, aku still dapat CPUV dari Nuffnang lagi.. even tak banyak tapi ade lah jugak. okeylah tu dari takde. hew hew.. korang punye mesti lagi banyak kan?? korang kan pemes. pastu rajin update blog. kan kan?? aku ni pemalas. :p




okey tu je nak cerita. btw thank you Nuffnang sebab bagi feedback yang cepat untuk pertanyaan aku tu.. takde tunggu lama2 pun. and thanks again coz still bagi CPUV.. lebiu muah muah. hiii.. nanti bagi banyak sikit ye.. *kelipmatalajulaju  :)





eh. jangan lupa klik iklan Nuffnang kat blog ni. :) tata.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...