terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, October 29, 2017

bored Sunday

Assalamualaikum..




hai gaisss.. buat ape je hari ni?? mesti spend time ngan family ek?? tak pun ngan boipren, gelpren, scandal, ehh?? :p aku takde buat ape pun hari ni. means, takde keluar pergi mana².. just duduk rumah je lah melanguk depan tv. bosan weii.. rasa macam nak jerit kuat².. [aaaaa!! aku sunyiii!!] #tetibe. pengaruh cerita Cinta Di Cappadoccia kuat sangat ni. mentang² semalam baru je layan cerita tu. :p




camnilah kalau suami jenis kerja yang cuti dia tak menentu. actually, i'm okey. yaaahh.. aku okey je. tak kisah pun kalau suami kerja time aku cuti sabtu ahad. tapi, bosan tu terasalah sepuluh kali ganda. yelah, buat benda sama je. bangun pagi, mandi, solat subuh, masak breakfast, pastu kemas rumah, pastu siap² untuk masak lunch. pastu mandi, solat, tunggu suami balik. pheww.. camtulah rutin aku hari ni. semalam aku tak buat pape sebab aku puasa. hehee.. baru nak puasa ganti uii.. ingat hari ni pun nak ganti tapi tak larat nak puasa. duduk rumah pun tak larat. mengade ek?? :p




bila dah malam ni baru terasa bosan weii.. ape nak buat ntah. i mean, bukan takde benda pun nak buat. ade je. cuma, aku nak keluar dari rumah ni then nak jalan² kat luar. bayangkan duduk terperap dalam rumah dua hari. rasa macam dalam gua. rasa nak nangis pun ade ni sebab terlampau bosan. huwaaaaaaaaaaaaaa.. T_T . stress!! kalau rumah ni dekat ngan pantai, dah lama aku pergi jalan² kat tepi pantai. sorang² pun tak pe lah. ni harapkan bunyi kipas bilik je. adudududuuu.. makin serabut ade lah. haihh.. nak tengok tv pun dah bosan. nak online fb pun dah bosan. nak tengok instagram pun bosan jugak. semualah bosan. aku ni sampai naik muak tengok enpon. ntah² enpon tu pun menyampah tengok muka aku hari². (--")





kalau ikutkan, boleh je aku balik rumah abah aku. bukan jauh pun. tapi aku malas nak drive. dah lah parking jauh. kalau ade yang tolong amek aku tak pe jugak. ingatkan bila suami aku dah balik, bolehlah ajak dia pergi jalan² kejap. tapi dia kepenatan. malaslah aku nak kacau. so, terpaksalah teruskan duduk rumah sambil membebel dalam blog. tapi pelik ekk?? kat blog boleh pulak rajin nak bebel panjang².. tadi kata malas nak online. eh, tadi aku kata malas nak online kat fb, kan?? lupalah. malas nak scroll atas balik. kuikuii.. kat blog ni aku suke bebel².. boleh taip panjang² ikut suka hati jari aku je ni haaa.. kat fb tak boleh taip panjang² nanti kena kecam. lol!!





dah lah. macam takde motif je nak taip panjang². cerita pasal bosan je punnnn. jap lagi kalau korang baca panjang², korang jadi bosan terus nak baca blog aku. abis aku punya followers nanti. HAHA.. perasan. macamlah ramai sangat followers yang nak baca. bukan hartissss pun. hihi.. okey la.. okey la... meh la layan Gegar Vaganza sat. daripada takde buat pape kannn.. even dalam hati meronta² nak keluar. [nangis] .




okey. tu je. bye.




XOXO




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...