terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, November 3, 2017

SAKIT JIWA

Assalamualaikum..




hai gaisss.. salam Jumaat.. sementara masih ada waktu rehat ni, marilah kita update blog laju laju sebelum ada yang komplen kata tak buat kerja. biasalah mulut orang kann. cuma nampak salah orang lain je. salah sendiri tak nampak. suka nau nak cakap orang tu tak buat kerja, orang ni tak buat kerja, pastu asyik cakap asyik online fb, ig, padahal diri sendiri sama je. ehh.. terasa ke tewww?? :p




actually, aku takde nak update ape pun. cuma tetibe rasa nak update cerita pasal orang sakit jiwa. iyeee.. sakit jiwa.. tetibe meroyan tak tentu pasal. dah gaduh dengan buah hati dia yang konon macam bebi doll tu [muntah hijau] , pastu nak cakap aku yang jadi punca. kau dah kenapaaaaa?? tetibe nak kaitkan ngan aku pulak. aku cuma bagi whatsapp pasal hutang. bukan aku whatsapp berkasih sayang pun ngan kau. euhh tak kuasa mak jemah. aku pun dah kawen, buat ape lahhh aku nak terhegeh² kat kau lagi. aku cuma nak hak aku je..




tu pun kau nak pertikai hak aku. boleh pulak kau tanya ape hak aku ekk?? kau dah kenapa?? hilang ingatan ke?? nyanyuk ke?? sekejapnye dah jadi pelupa. kesian. muda² lagi dah jadi pelupa. ke kau sengaja nak create masalah ngan aku?? atau kau sengaja nak tunjuk yang kau tu betul?? atau bebi doll kau tu hasut kau jangan bayar hutang aku?? tetibe nak mintak bukti pulak. bukti tu dah ade depan mata kau. kau tengoklah puas². tak malu. dah guna duit aku, pastu nak buat² tanya ape hak aku. gila ke??




sedihlah kau ni. dulu aku memang sabarkan je sampai aku makan hati. kau ingat aku ni sama macam aku yang dulu ke?? yang kau boleh merayu² nak mintak itu ini. ingat aku cop duit?? time aku nak mintak balik, tahu pulak kau kata aku menyusahkan. sedapnye mulut tu berkata² ehh.. jangan sampai aku mengungkit even sekecil zarah weii.. sebab aku masih ada akal lah aku diamkan je ni. aku bukan kejam sangat. even sepatutnya amaun tu lebih lagi dari ape yang aku mintak tu, tapi aku still consider ngan kau. aku kurangkan sebab aku tahu tahap kemampuan kau sampai mana.




takkan sebab kau gaduh dengan bebi doll kau, kau terus nak pertikai hak aku?? entah apeee lah yang pompuan tu cakap kat kau sampai kau boleh meroyan tak tentu pasal kat aku. kejadah hape meroyan kat aku?? bukan boleh buat pompuan tu elok ngan kau pun. kau pergilah pujuk dia. ni meroyan tetibe. pape ntah. sah. memang kau dah sakit jiwa.




aku cerita kat mak kau sebab aku nak mak kau tahu perangai kau tu camne. selama ni memanglah kau nampak baik je depan mak kau, depan adik beradik kau, depan jiran² kau, depan kawan² kau, tapi aku ni yang selalu hadap kau, so aku lebih tahu ape perangai kau. even dah cakap sekali pun, kau still buat benda sama. aku rasa kau ni jenis nak kena bagitahu hari² kot. ape kata nanti kalau kau dah kawen, kau record lah ape yang bini kau tu bebel kat kau, so nanti kau akan tahu ape yang kau dah buat. masalah betullah kau ni. dapat pulak kawan² yang suka menghasut. lagi menyampah aku ngan orang sekeliling kau.




nak cakap aku burukkan kau?? kalau aku burukkan kau, aku tulis lagi detailsssssssssssssss kat sini. nanti kau jugak yang malu. cakap aku tulis itu ini pasal kau. sebab aku dah hilang sabar ngan kau lah aku tulis. kalau tak, aku memang diamkan je. aku boleh terima berapa yang kau mampu bayar. tapi yang lain tu biar Allah yang hisab.




aku tahu kau ada baca blog aku. biasalah. kaki stalker macam kau, macamlah aku tak tahu. stalker, tapi taknak ngaku. lepas ni aku dah takde nak remind² lagi. kalau tahun depan kau tak bayar, aku akan mintak kat mak kau. tu hak aku. aku peduli ape?? nak cakap aku selfish?? kau lagi selfish.




dahlah. makin banayk aku taip, makin panas pulak hati ni. sebelum terbukak cerita bukan² baik aku stop. okey tu je. bye.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...