terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, November 8, 2017

2500 vs 250

Assalamualaikum..




hai gaisss.. tetibe rasa rajin pulak nak update blog. baru je niat nak simpan n pendam semua tapi kalau tetibe kena serang sape tak geram kan?? yang tak kena macam aku kena ni, memanglah cakap aku je yang salah. memang salah tu letak kat aku je lah ekkk?? haihh.. takpelah. aku telan je semuanya. aku doakan semua yang baca blog ni dikurniakan hati yang tenang n selalu tidak carik kesalahan orang lain n semoga happy² je selalu. jangan jadi macam aku. bodoh sangat. disebabkan sayang, semua duit melayang.




ni aku update pun gara² si polan tu yang tetibe nak meroyan. tetibe tanye aku pasal deposit rumah. kejadah hape pulak laaa ade deposit rumah?? bile masa ntah Rumah Selangorku tu ade kena bayar deposit. setahu aku, takde pun.. mula² tu dia wassap konon nak tanye baik² pasal deposit rumah. ingat boleh dapat lettewww.. RM2500 pulaknye yang dia mintak tu. pastu ni aku baru teringat. sebenarnya tu duit untuk bayar stamping yang mula² kena bayar dulu masa sign agreement. tapi, bukan RM2500 punnn.. cuma RM250 je..




alahaiii.. apelah sangat nak dibandingkan dengan duit lawyer [RM2245.77] dengan duit booking [RM1000.00] yang aku bayar?? bila aku mention amaun, tahu pun takut kalau aku mintak. dah tu?? buat ape nak mintak kat aku duit stamping tu?? aku ade bukti hitam putih niii.. kot lah kalau ade orang tak percaya kannn?? jangan disebabkan bukti ni orang tu gaduh ngan bebi doll dia sudah lerr.. aku malas nak ade kena mengena ngan pompuan tu.. ade ke patut pompuan tu cakap mulut aku ni macam longkang. padahal mulut dorang berdua tu yang macam longkang. tapi taknak ngaku. sape ntah yang selalu kutuk pasal kening aku ni kening sinchan. sape ntah ekkk?? #matakeatas 






hm. ni bukti. ko raseeee?? sape yang patut meroyan sekarang ni?? dah lah orang tu main lepas tangan je. aku still diamkan. aku bukan nak carik salah orang tu pun. tapi kalau asyik lepas tangan je, pastu memang jenis suka show off guna harta orang lain, sape yang tak meluat?? kite yang kat sini ni yang bersusah payah tolong, bersusah payah carik duit, at last, aku pulak yang dipersalahkan. aku pun tak tahu lah ape nasib aku ni. kadang² aku rasa macam terlalu banyak sangat beban. stress!! sebab tu jadi gemok. eh?? :p





Alhamdulillah lah suami aku bukan jenis yang camtu. tapi, aku pulak yang naik segan nak mintak² even memang aku ade hak nak mintak. maybe sebab aku dah terbiasa beli semua guna duit sendiri. hew hew.. aku pun bukan suka nak susahkan orang lain. sebab aku malas nak dengar orang mengungkit itu ini. tapi time aku mengungkit, tahu pulak nak marah. pelik ekk ngan orang camni. (--")




okeylah. tu je kot. cuma nak cite tu je. lagi satu nak pesan, sebelum nak cakap pape ngan aku, sila tunjuk bukti dulu.. jangan main redah je.. nanti termalu sendiri.. okeyy?? lagi satu, tak payah nak meroyan lebih². kbai.





p/s: shopping pun pakai cc aku. last² aku yang yang kena tanggung hutang. sejenis suka lepas tangan. haihhh.. camtu ke yang ko kate baik?? #tetibe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...