terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, November 29, 2017

insecure

Assalamualaikum..




hai.. tetibe rasa macam nak cerita sesuatu.. tak faham aku ngan pompuan ni.. tak habis² lahhh kate orang gilak talak.. nape nak insecure sangat ehhhh?? aku tak pernah pun nak meroyan ke, menggila ke, takdeeee.. aku dah senyap, dan takde pun nak usik orang lain. yang kau asyik laaaaa dok ngate orang lain tu dah kenapeeee.. jangan tunjuk diri tu tak matang. dah ade anak sorang pun masih lagi perangai macam budak sekolah.





ingat yeee.. korang belum kawen. jangan terlalu taksub sangat dengan hubungan yang belum halal. asal komen je mesti nak selit² meroyan laaa.. gila talak laaa.. jangan sampai ape yang kau cakap kat orang tu, berpatah balik kat diri kau. masa tu baru kau tahu langit tu tinggi atau rendah.. jangan nak menyesal dikemudian hari sudah lerr.. masa tu nak minta maaf pun, memang tiada maaf dah kottt.. aku dah elok² nak memaafkan, nak lupakan, tapi makin menjadi² yeee.. konon lah si polan tu cakap aku yang mulakan dulu. dah tu?? nape tak jaga je bebi doll dia tu elok²?? suruh jaga sikit mulut tu. jangan asyik nak ngate orang je..





alahaiii pompuan ni.. aku dah cakap banyak kali. dan ini tak tahu kali yang ke berapa. kau nak sangat ngan orang tu, kau ambik. tak payahlah nak bising² kata aku gila talak. meluat. takde sikit pun aku nak jadi gila talak ke meroyan ke melainkan kau je yang jadi camtu. aku rasa baik kau pergi belajar ilmu rumah tangga, tanya kat cikgu, apa maksud gila talak. kot lah kau tak faham ape maksudnye kannnn.. kalau tak faham, kau tanye kat kawan² kau. kan ramai kawan kau yang rajin jadi ustajah, yang rajin jadi penambah cerita. haihh.. tak serik²..





boleh tak kalau dalam sehari tu kau tak payah sebut² hal aku?? hidup aku ni indah sangat ke sampai nak sangat sakitkan hati aku?? tapi aku tak sakit hati pun. cuma kesian dengan kau sebab tak habis² nak ngate orang lain yang kau tak pernah kenal pun. sudah²lah tu buat dosa. baik perbanyakkan amal ibadah. aku pun tak kenal kau. tapi sejak kau meroyan pasal aku mintak hutang kat ex aku, aku terus boleh tahu kau ni camne. cepat sangat melenting. masalah tu antara aku dengan ex aku. tetibe kau pulak yang masuk campur. dah kenape??





ditambah pulak kau kutuk² kening aku. tak habis² nak kutuk orang. pasni kutuk ape pulak?? jaga² dengan apa yang keluar dari mulut tu. Allah tu adil tau. aku takde kutuk anggota badan kau pun dah cukup baik. oh ya, tak payahlah nak ajak bestie² kau tu benci aku. tapi terpulanglah. aku tak pernah pun benci orang. sebab aku pun tak kenal kau n kawan² kau tu jenis yang camne. so, malas aku nak layan. ni pun sebab aku meluat bila asyik kena cakap gila talak. meluat sangat uii..





dahlah. malas nak taip panjang² lagi. jaga je lah pasangan masing².. aku tak kacau korang, korang jangan kacau aku. simple. tak payah nak cerita pasal aku kalau nak rasa hidup tu tenang. setiap apa yang kita ucapkan tu, melambangkan siapa diri kite yang sebenar. so, jaga²lah mulut sendiri yeee..





okey tu je nak bebel. bye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...