terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, November 24, 2017

Majlis Persaraan 2017

Assalamualaikum..




hai.. lamenye tak update blog. selalu update hal personal je ni nak update hal kerja pulaksss.. actually, bukanlah hal kerja sangat pun.. just jadi AJK je.. AJK² pun tapi buat untuk jabatan.. haaa.. ko jangan memainnnn.. ko hadeee?? takde kannn?? kahkah.. Astaghfirullahal azim.. riaknya aku. hehe.. gurau je.. takde makna nak riak. kalau buat cantik takpe jugak. ni tak. burukkk weeiiii.. kalau buat untuk unit takpe jugak. kuikuiii.. tapi bila orang dah bagi kepercayaan, so, kite buat je lah kan.. lagi satu, aku memang dah minat dengan kerja² camtu, lagilah aku suka.. kannn?? jap. ni korang faham ke tak aku nak cite pasal apeee?? lol!! okeyy.. camni.. aku nak cite pasal majlis persaraan.. pastu, aku yang kena deko² pentas ngan photobooth.. aku kan suka buat benda² camni.. memang dah minat.. padahal bukan pandai sangat pun. hehe.. :p





majlis persaraan ni buat kat Ruang, Shah Alam. mula² aku tak tahu pun menatang ape Ruang ni. rupanya tempat event. haha.. bengong.. nama je kerja kat Shah Alam, tapi tak tahu pun kewujudan tempat ni. Ruang ni okey je.. best. besarlah jugak. tapi kami bukanlah sewa the whole space. cuma sewa bahagian kecik tu jee.. lagipun majlis kecik². takde bajettt nak buat majlis besar².. kuikuii.. sebab buat kecik² je, kenalah jugak buat sesuatu yang boleh bagi orang ingat majlis tu.. lagi² untuk pesara.. dah nama pun majlis persaraan kan.. so ni majlis untuk pesara lah.. :)



backdrop stage ni aku yang tulis.. dah tau tulisan huduh lagiii ade hati nak buat. hahahahahaa.. tak reti weiii.. aku lagi suka guna pc n kertas. means, edit² kat pc then print. ni nak apply kat board, alahaiii.. memang failed. :p sebenarnya aku masih tak puas hati dengan backdrop tu even majlis dah lepas. ye lah. kelam kabut buat, memanglah jadi camni. rasa macam nak buat lagi sekali je. huhuu.. 





mana dapat idea tulisan tu?? kena rajin tanya pakcik google lerr.. banyak jenis tulisan ade. then aku download. pastu taip kat Words. pastu print. pastu tulis kat board. haaa camtulah ghope diaaa.. kalau tulisan tu tebal lagi sikit mesti okey kottt.. ni halus je. hmm.. pape je lahh.. (--")


tetibe dapat tumbukan dari jauh.. hahahahaa.. :p




ni photobooth yang aku deko. idea sendiri uiii.. cantik takkk?? kihkih.. ni pun aku banyak tanye kat pakcik google.. idea ni dah lama dah.. sebab aku pernah buat masa jamuan raya 2014 kat INTAN. lame kan?? 3 tahun, lamelah tu. :p yang bunga pom pom kat atas tu aku buat sendiri.. tapi sebab bajet ciput, pastu guna bajet sendiri, dapat banyak tu je laaa.. yang kipas tu buat last minit. nasib baik buat kipas. kalau tak, mesti nampak kosong.




tulisan yang tergantung tu aku buat sendiri.. takde nak copy dari mana² pun.. tapi bahan semua amek kat google la.. macam background stripe tu haaa.. gambar² pun amek kat google.. gunakanlah kemudahan yang ade.. at least, aku edit sendiri. takde ciplak sape² punye pun.. buat sendiri baru puas hati.. :p  okey. jom tengok gambar yang lain. tapi tak banyaklah. sikit je. hehe.. yang lain semua dah letak kat fb. malas nak letak sini. :p





 





okey tu je. err.. dah kenape gambar yang last nii?? hahaa.. kbai.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...