terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, January 17, 2010

ape yg berlaku sepanjang minggu ni??

what happen??not too much..
pagi2 bgn pagi..siap2 g keje..tu mmg da rutin aku..
tp sebenarnye ade dua perkara yg berlaku..
jeng..jeng..jeng..

13 januari - kt tol mane tah..yg kt damansara tu..
mse nk kuar dr laluan moto tu,aku nyaris2 je nk langgar kereta..
actually xtau sape yg salah..
tp kalo bg aku,kereta tu la yg salah..
ske sgt mnyelit kt tepi2..
bengang aku..
aku hampir2 nk jatuh dah..
tp disebabkan keteroran aku menunggang motorsikal,
aku selamat dr eksiden..
fuuuhhh...cuak gak la..
seb bek aku panjang umur..
kalo x,aku da kt spital da skrg neyh..
huhuhuhuhu...


15 januari - aku xtau la ape yg aku nk gtau ni cite tragis ke..
cite lawak ke..
or cite sedih..
tp aku rase cite lawak..
mse tu,aku singgah kt shell jap nk g beli topup..
aku tgk moto aku ok je..kot la..
aku pon xtgk sgt sebenarnye..
hahahahahaha...
pastu,mse otw da smpai highway tu,aku ade dgr gak org hon2 aku..
aku ingat ape aku wat bodo je la..
tgh syok2 aku bawak moto dgn lajunye (kt meter 100km/jam tu pon da slow aku bawak..)huhu..
tbe2 aku terdengar satu bunyik..
ketang ketung ketung ketang..
hah????bunyi apakah itu????
dgn kecuakan yg aku alami,aku ingatkan aku lupe nk betulkan aku pnye tongkat moto..
aku da cuak dah...
ye ar..kat tgh2 highway kan..
nk benti da xbole dah..
kete keliling bawak laju..
sbb aku bwk moto kt tmpat org bawak laju..
kihkihkihkih...
pastu aku rase kt kaki aku,haaaahhhh???
bg aku gelak dulu..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah.... 
mane aku pnye gear..????
gear moto aku tercabut..
kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah...
sengal la moto aku ni..(nk salahkan moto lak..)
lawok..lawok..
mase tu jugak aku gelak sorg2 atas moto..
xtau la org sekeliling aku ckp ape..
mesti dorg ckp ganasnye minah ni bawak moto..
kahkahkahkahkahkah..

adehhh...
sakit perut aku gelak..
smpai opis aku terus tepon bapak aku..
seb bek dier sedapkan hati aku..
ye ar..aku cme tau gne moto je..
mane reti pasal moto ni..
huhuhu..

haaa...
seb bek jugak tu mmg moto aku..
pape hal,biar aku je yg tanggung..
kihkihkihkih...
pastu,ble da masuk opis,aku cite la kt dak2 opis..
aku ingatkan dorg nk kesiankan aku ke hape..
rupenye dorg lg pakat gelakkan aku..
ceh!!!!

mmg sah la ni cite lawak..
kahkahkahkahkahkahkahkah...
huuuu...
dah la..aku da saket perut da ni asek gelak je..
hmmm...
pengalaman+kenangan..
gear pon da tukar baru da..
ape2 pon..
yg penting aku selamat g keje n selamat smpai umah..
sekian..terima kasih..;p





No comments: