terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, January 7, 2010

teringat..

TERINGAT..

aku ingat lg lg kt arwah sepupu aku..
SAHRIN..
mse tu bru nk rapat ngan dier..
mse tu jugak la dier PERGI..
sedih..
sayu..
rindu..
mmg rindu sgt kt dier..
aku cerita ni bukan nk mengaibkan dier..
tp aku cerite ni sbb dier sgt bagus+baik bg aku..
cmne dier bleh meninggal??
sbb eksiden..
langgar ngan lori..
maybe dier xnmpak lori tu sbb keadaan pagi tu yg masih gelap..
dah ajal dier..
meninggal kt situ jugak..
dgn keadaan. wajahnye yg berseri n bersih..
aku xsempat nk tgk dier..
sbb aku sekolah mse tu..
aku blek sekolah bru aku tau..
terkilan la jugak..
abah xnak gtau..
selalu cmtu..
kalo ade sape2 meninggal,mesti ktorg adik beradik tau lambat..
maybe mak ngan abah xnak ktorg susah hati..
smlm kakak pesan kt aku..
jgn bawak moto laju2..
sbb aku pon g keje nek moto..
cewaahh..jd minah rempit jap..
hahahaha...
ye kakak ku..
aku dgr ckp ko..
kdg2,kalo aku bwk slow2 pon,
nti ade org horn2 aku..
cit poooodah..
nk ngorat kt tgh jalan pon jd ke??
aparaaaa...
huhu..
da la..da xtau nk cite ape..
kang aku melalut pnjg2 kang,bosan lak..
huhu..
nti ade cerita lg,aku cerita..
ok??
heee...
daaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...