terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, January 21, 2010


sebelum balik keje ni..
aku nk ckp cket je..
hahaha...
cket ke??poyo je aku nih..
sekarang ni kan,aku asyik nampak org eksiden je..
smlm,yg aku cite tu..
pastu pagi td ade gak eksiden..
3 buah kete kot..
tp aku rase xteruk sgt kot sbb yg eksiden tu kete..
kalo moto maybe teruk..
tp jem jugak la jalannye..
aku ingatkan ade roadblock..
haiyaaa...
nape aku cuak ar tiap kali de jumpe ngan polis??
padahal aku xde wat salah pape pon..
huhu..
wateverlah..
hmmm...
hope aku selamat dalam perjalanan pergi kerja and balik keje..
n kat mane2 je aku berada...
aku risau gak kalo naek moto..
tp kalo dah kt pale otak aku pk da lambat g keje,
mane aku nk pk pasal eksiden..
huhuhu..
yg penting aku smpai tmpat keje..
wateverlahhhh...
hehehehe...
ok lah..
nk balik da jap lg..
hee...jumpe lagi ye..

mmmuaks!!!


No comments: