terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, January 28, 2010

geramnyeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

eeeeeeee...
aku benci betol la kalo org 
xbg signal time nk tukar lorong..
aku da byk kali nk langgar kete org..
bodoh betul la sape yg bawak kete tu..
kete je beso..
tp otak kecik..bongok tol!!!
kang calar kete,nk salahkan org yg bawak moto..padahal mmg salah diri sendiri..
BODOH!!!!
 
lg 1,aku benci betul kalo ade org tbe2 tukar lorong..
yg xbg signal 1 hal,
pastu tbe2 nk tukar lorong..
mcm bangang je..
eee....benci btol ngn manusia yg mcm tu..
aku ni naik moto..
kang jd pape kt aku kang..
nti org salahkan aku bawak moto laju2..
(padahal aku la minah rempit kalo kt jalan raya..)
sori cket..
aku kalo kt lorong xde makne nk bwk laju...
bengong!!

kelmarin ade cite tau..
mase tu kt tol damansara..
aku pelik apehal la tbe2 jalan moto bleh jem lak??
ade org eksiden ke??
lorh...nak tau x ape??
rupenye ade cine ngamuk..
ntah pasal ape aku xtau tp dier jerit2 kt van sebelah..
org yg bawak van tu tgh bayar tol..
hahahahaha...
aku tgk org yg bawak van tu wat bodo je..huu..
aku nk menyelit punyelah susah..
smpai terlanggar ngn side mirror aku ngn apek tu..
seb bek aku xkene kejar ngn apek tu kalo x,
mampos aku..
hahahahahaha...
haiyaaa...
nk marah2 pon kt tmpat lain la...
hadoyaai...
nyusahkan btol...

kepada kawan2ku semua..
tolong la bawak kete or moto tu betol2..
jgn nk nyusahkan org lain..
pe la...
ade lg yg aku bengang...
kalo pagi2 nk g keje..
aku benci betul kalo kete lalu kt tepi2..
semua org nk smpai tmpat keje cepat..
tp kot ye pon jgn la ganggu laluan moto..
bangang tol manusia ni...
kalo boleh aku nk langgar je bontot kete tu..
tp kang calar lak nti kete org..
hahahahahahahahah...
seb bek aku ni baik hati..
kalo x,da lame aku calarkan kete org tu..
hahahhahahaaahhahahahahaha...(ketawa jahat)

hangin tol aku...
semua nk pentingkan diri sendiri..
cbe kalo org yg naik kete tu naik moto,
pastu kete halang jalan..
mesti bengang glerrr...
haaa..cmtu la yg aku rase...huh!!
da la..
kalo aku tulis panjang2 pon bukan ade yg nk peduli..
fuuh..
terluah jugak ape yg terpendam selama ni.. ;p

4 comments:

~~natakafisha~~ said...

sebab tu ko kena amik lesen kete cpat2.. t leh ko balas dendam ngan pembawa2 kete yg kuang ajaq tuh.. hehehehe

rossa alina said...

kalo nk balas dendam pon bukan aku kenal sape yg bawak kete tu..hahahaha...kalo aku jahat kan,aku nk je calarkan kete org tu..hahahahaha...

~~natakafisha~~ said...

weh.. cane ko tukar kata2 "komen" kpd "mende yg korang mengarrut" ni???

rossa alina said...

aku lupe la cmne aku buat..hehehehe..