terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, February 15, 2011

dulu maki,sekarang sayang

kalau dulu,kau pernah bermaki-makian dan berazam taknak amek tahu pasal orang tu..senang cerita,memang nak bermusuh lah..

tapi apakandaya..akhirnya kau tumpas!!sekarang,kau bersayang-sayangan dengan orang tu..ke kau dah berangkat2 [abang angkat??kakak angkat??adik angkat??] dengan orang tu??oppss!!

kemana2 je asyik dengan orang tu..berkongsi cerita dengan orang tu..bergelak ketawa..wahwahwah...ligat sungguh kamu..

teruskan dengan kegiatan kau..aku sekadar pemerhati dari jauh..dan saaaaaaangat jauh!!aku pasti,kewujudan aku membuatkan kau dan orang tu sakit mata..

aku dah tak kisah ape yang kau dan orang tu nak buat..mungkin ada 'perbincangan' yang kau dan orang tu buat kat belakang aku..yaaaa...aku tau..dari jelingan sudut sembilanplohdarjah tu aku dapat tau..tapi........hade aku kesah???

takpelah..mungkin kau dah serasi bersama dengan orang tu..aku ni sekadar di pinggiran..hanya dicari bila diperlukan..masa aku untuk mendengar luahan ketidakpuashatian kau sudah habis..sudah tiba masa aku mengundurkan diri..

perlu ke hipokrit dalam hidup??kalau tak suka tu,buat biasa2 je sudaaaahhhh...jangan nak maki-maki..nanti jadi sayang pulak..

okey,sekian..

*notakecik : aku suka giler bab2 memerli orang ni..eh??terase ke??ade aku kesah??ngaahahaha..i will respect people who respect me..

3 comments:

Ct Arina said...

i will respect people who respect me too ~_^ elok la perli2 camni. bahase berlapik kate org. kite kn org melayu, kaye dgn budi bahase. ahaks^^

♥ C-ma ♥ said...

nice blog...cute sgt2..;)...
i dah follow ur blog dear..
hope follow my blog erk..hihi..
tenkiuuwww

Cikgu CTE said...

apa hal pulak ni dik.....biarlah dia dengan cara dia...kita dengan cara kita...