terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, February 11, 2011

Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011.

untuk kesekian kalinya aku telah di tag untuk join contest Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011..tenkiu kak Ayushida sebab tag saye..hihihi..contest ni adalah anjuran 2dayblogger..

Pencarian Blog Tercantik 2011
tarikh tutup penyertaan : 28 Februari 2011

haa..sempat lagi kalau kau orang nak join..tapi,untuk join contest ni,ada syarat2nye tau..bukan sikit..banyak la jugak..

aku punya blog ni tak cantik..so,aku suggest kau orang untuk join contest ni k..nape aku cakap blog aku tak cantik??hahahaha..memang pun..

pastu ada kriteria2 yang diperlukan untuk join contest ni..macam kat SINI..aku punye blog takde kriteria langsung kot??kihkihkih..

aku tau blog kau orang cantik..kan??kan??kan??pastu ikut syarat2 penganjur..kan??kan??kan??sebab tu aku mintak kau orang join..ngaaahahaha..

orait,kene tag 3 orang plaksss..aku nak tag mis twit..

okey,kalau nak tahu lebih lanjut lagi,just pergi kat SINI..k,good luck n tata.. :)


*notakecik : rajin pulak aku nak join2 contest ni..bukan menang pun..hihihi..

3 comments:

Tinta Emas said...

belum cuba belum tau...cubalah...blog ni cantik....sy sokong je...lum ada seru nk masuk pe-pe lagi...

Sarah Nabila said...

sokong jgk..blog yg menarik n sngt cantik..gud luck yer (^_^)

.Dilla Nur. said...

gud luck dear... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...