terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, February 21, 2012

21022012

lamenye tak update blog..ngaahahahaha..last update,12022012..arini 21022012..ehh??apesal date macam plan je kan??kihkihkih..


actually,aku memang takde mase nak update blog sebab terlampau² busy..aku kena tanggung kerja jiran aku ni kan,so,makin bertambahlah kerja aku ni haaa..


seb bek dah siap..sekarang baru lega..and bolehlah aku update sikit..okeylah kan daripada takde langsung..kuikuikui..bajet retis je aku ni ekk??


banyak sangat nak cerita kat blog ni,tapi aku dah lupe ape yang aku nak cerita..dush!!dush!!pelupa betul aku ni.. (--")


malaslah nak cerita benda dah lepas..nanti kalau ingat baru ceritalah,boleh??kihkihkih..


tetiba rase lapar plak..cepatlah pukul 1..aku nak makannnnnnnnnnn..ish,kate je nak diet tapi makan jugak..hew hew hew..mak dah kabo.."orang nak kawen,makin kurus..ni ko makin gemuk plak.." aiyoooo.. T_T


tapi kalau dah lapar sangat,takkan tak makan plak kan??haihhhh..kang jadi kebulur plak kalau tak makan..camne nak kurus balik ni..uwaaaaaaaaaaaaa.. T_T


takpe²,pasni aku kena kurangkan makan..bukan tak makan langsung..kalau tak makan langsung nanti dapat penyakit plak..laaaaaaaagi susah..kan??kan??kan??


hmm..tengahari nak makan katne ek?? *thinking~


ehh??pesal cite pasal makan plak ni??


(--")


hahaha..



#notakecik : serius lapar sangat!!
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...