terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, February 21, 2012

cakap tak serupa bikin.. (⌣˛⌣'')

hai u ollsss..jumpe lagi..ramai dah tidur,aku plak tak dapat nak tidur..perut kekenyangan..erkk!!kekenyangannnnn??ceyt!!kantoi baru lepas makan.. (⌣˛⌣'')



entry lepas aku baru je cakap nak kurangkan makan..memangla aku plan camtu..memang nak menjadi dah..sebab,tengahari aku tak makan nasi..just beli buah² ngan kopok.kenyang gak la makan menatang tu je..



tapi,bila nak dekat balik,lapar pulakkkkkk..aiyooo..terus bbm cik abang, "jom temankan pergi makan..lapaaaarrrrrrrrrrrrr.." haish cik abang on je..sebab kebetulan dia memang nak beli barang untuk kerja dia..



lepas beli barang,baru pergi makan mee sizzling kat food court Tesco..nyam nyam nyam..perut tengah lapar..mane ingat pasal diet..makan macam orang kebulur je aku ni..hikhik..



dah kenyang,terus balik rumah..okey,tunggu depan tv sebab nak dekat pukul 9.yahuuu Vanilla Coklat nak start ..tercongoklah aku sorang² depan tv sebab mak,abah n adik aku takde kat rumah..pergi Pasaraya katenye..



tengah syok² tengok Vanila Coklat, dorang pun balik..tiba² abah aku mengeluarkan kata² hikmatnye.."priittt..priittt.." tau dah,kalau dia buat bunyik camtu,mesti ade beli pape lah tu.tapi aku buat do no je..aku teruskan tengok tv..



tiba² mak aku muncul,"ko taknak makan KFC ke??" ya ampuuuuunnnn...kenape mak aku tanye aku soklan camtu..mestilah aku nakkkk..pe lagi,aku terus melantak dua ketul ayam..ceyt!!habis hilang aku punye diet..musnah!!musnah!!



dalam hati memang rasa menyesal tapi,mulut aku terus mengunyah jugak..puiii!!memang cakap tak serupa bikinla aku ni..tak boleh tahan godaan sikit..haihh..



aku rase,aku tak boleh plan nak dietlah..aku kena buat macam biase² je..asal aku cakap nak diet je mesti banyak pulak makanan yang sedap² depan mata..aduuuhhhh..



sekarang,aku rasa menyesal dengan ape yang aku makan tadi..alamak..bertambah²lah lemak aku ni.. T_T



heip!!jangan gelak!!dah,aku nak tidur..tidur dengan rasa menyesal.. T_T



selamat malam..tata~

1 comment:

Hana Soffelia said...

Wuuu smlm br teringin nk mkn mee sizling, org yg nk "berdiet" mkn dlu.