terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, February 3, 2012

"CHRONICLE" yang membosankan..erkk!! (⌣˛⌣'')

actually harini kena kerja..tapi aku amek Emergency Leave..eh,terpaksa okey..TERPAKSA..bukan suka² hati mak tiri laki kucing aku tu nak amek cuti.. (⌣˛⌣'')




aku nak mc tapi aku ni tengah sihat walafiat..takkan lah tibe² aku nak mc plak kan..so,xdelah aku amek mc a.k.a mc beli macam sesetengah orang tu..ehh??ehh??ade orang terase plak.. :p aku tak berani nak beli² mc ni, nanti tak pasal² kena tindakan tatatertib plak..habis buruk rekod aku kangggg..haihh..




arini kene pergi banyak tempat, that's why lah aku kene cuti..kalau takde hal, takkanlah tiba² nak cuti..kan??mula² kene pergi Klang..pastu pergi KL plak..pastu patah balik Klang..naik motor plak tu..adoooiiii..kebas bontot.. (╥﹏╥)




lepas dah settle semua, rehatkan minda dengan tengok wayang kat Jusco Bukit Tinggi [macam takde tempat lain]..ecewah..mindalah sanggggatttt..[tangan didada mata ke atas]




aku ajak cik abang tengok "Sumpahan Kum Kum" tapi dia taknak tengok plak..boleh plak dia tanye aku balik.."berani tengok ke??" amboi kemain lagi dia perli..cehh!! (⌣˛⌣'')




tiba² mata ni terpandang cerita "Chronicle" pastu ajak cik abang tengok..tapi dia nak tengok thriller dulu sebab nak tau sape pelakonnya..pehhh tengok thriller macam best je sebab ade kuasa² luarbiasa..ape lagi, terus cepat² beli tiket..






baru 10minit mula, tibe aku rase..errr.."cerita ape ni??apesal bosan semacam je??" weeeiiii serius aku rasa bosan giler cerita dia..cerita ni pasal kisah hidup orang yang suka rakam ape yang dia buat guna video-cam..pastu rakam ape yang dorang buat dengan kuasa yang dorang ade..sepanjang cerita tu dari mula sampai habis guna video-cam tu..tak ke bosan??





jalan cerita slow, sound effect takde, lagu takde, memang macam tengok kat video-cam orang lain je..cuma bila nak dekat habis baru best tu pun kejap je..haishhh..menyesal tengokkkkk..




totally cerita "Chronicle" membosankan..bagi aku bosan la..tak tau la kalau korang tengok best ceritanya kann..pendapat orang lain²..kalau korang nak tau camne cerita dia, tengok je la..aku tak halang pun..hahahahaha..





pape pun, selamat menonton..hihi.. ;p





#notakecik : letih + mengantuk = nak tidur @_@

4 comments:

KizZ said...

Hihi mula-mula baca ingatkan best citer chronicle ni. Skali membosankan ek? Hee tak jadilah nak tengok eh download.

erysweetie said...

kompem tak jadi nak tgk..ngehngeh =p

E'in said...

nasib baik laa tak tgk cite nie.. huhu

kay_are said...

ye ke bosan?? nampak trailer macam gempak gile je.. nasib tak terpikir nak tengok g..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...