terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, July 11, 2013

anda buat, anda dapat

Assalamualaikum..




sekarang saya sedang menahan kelaparan. dah namanye pun puasa, memanglah tahan lapar, kan?? tapi laparnya lain macam sikitlah hari ni. ke sebab hujan?? tu yang lapar melampau-lampau. erghhh.. cepatlah balik. aduh, ingat pasal balik rasa menyampah pulak sebab semalam dekat 2 jam baru sampai rumah. kalau joget² kat tengah jalan tu boleh dapat duit tak agak²?? tak boleh ke kalau yang non-Muslim tu kan bagi ruang kat kami yang Muslim ni balik dulu. bukan selalu.. sebulan je.




tapi mesti ada jugak yang bantah kan?? sebab dorang pun duduk rumah jauh² jugak. tapi, saya pun jauh jugak. nak balik Klang dari Damansara ni haaa.. jauh wei.. pastu nak kena masak² lagi. semalam saya tak masak pun sebab buka kat luar. tu semalam. hari ni?? hmm..




okey, cukuplah luahan hati yang takde sape nak kesian tu. wuwuwu.. sedih.. semalam saya sampai dah pukul 7.15. kalau nak masak punnnnnnnnnnn, sempat masak air je kot?? haihhh..




sebenarnya saya nak cerita pasal benda lainlah.. korang ada join survey online tak?? kalau ada, meh bagitau saya. saya nak join jugak. hehehehe.. sekarang ni saya ada join yang  http://my.aipsurveys.com/bm/ punya je. best jugaklah jawab survey ni sebab dapat point pastu boleh redeem point. eh bukan dapat cash tau tapi dapat tukar dengan barang.. rasanya semua survey online camtu kot?? kot lah. saya pun tak tau. sebab saya cuma jawab survey yang ni je.. hikhik..




kalau rajin jawab, dapatlah banyak point. saya ni asyik terlupa je sampai dah expired dah. rugilah kalau tak jawab sebab tak dapat point. hehehehe.. sebelum ni saya pernah redeem topup. pastu aritu saya ada redeem voucher KFC. KFC?? alamak. lapar plak. T_T


voucher atas ni dah selamat digunakan pun.. :p



sedapnya kepci. hahahahaha.. woi terliur ni. adoiii.. dugaan untuk diri sendiri. sengaja nak uji ketahanan diri dengan tepek gambar ayam goreng ni fuhhh.. :p




















mesti korang terliur kan?? har har har.. ssssssslllrrrrrrrpppppppppppppppp..






tata.




2 comments:

Bunda_nora said...

salam ramadhan, selamat menjani ibadah puasa dari bunda...

HanisLazimAndTheShaklee said...

aloo kesian asik kena ngadap jem kan..xpa somi paham tu awk xdpt masak tuk dia..bkn sengaja kan..hee :)

slamat bepuasa ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...