terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, September 1, 2013

selamat pengantin baru Baya & Anis

Assalamualaikum.




dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada sahabat² saya yang menyambut hari bersejarah dalam hidup mereka pada hari ini. selamat menempuh alam perkahwinan. minta maaf sebab tak dapat nak hadir berikutan masalah kesihatan. senggugut woi!! tak boleh bangun. lunch pun tak masak sebab tidur. kesian cik abang. (--")





memang hajat di hati nak pergi wedding kawan² yang kawen hari ni. Baya & Anis [kawan sekolah] tapi, dan² tu jugaklah senggugut datang. berguling² terus atas katil. ubatnya, tidur. saya tak berani makan panadol or ubat lain. taknak biasakan diri dengan ubat²an. biarlah sakit tu reda sendiri. Alhamdulillah sekarang dah okey. dari pukul 2.00 tidur, pukul 6.00 petang baru bangun. dasyat tak?? wakakaka.. habislah malam ni tak boleh tidur. T_T




semalam pun ada jemputan rumah terbuka. tapi saya tak datang. minta maaf jugak ye sebab tak dapat nak datang. dah lah air tengah takde. dapat bayangkan tak apa perasaan saya dikala ini?? rasa nak nangis sampai hentak² kaki. risau wei. sapa yang period je rasa apa yang saya rasa. susah kalau takde air. nasib baik cik abang baik hati tolong tadahkan air. sayang bini katenye. hihi.. :p terima kasih..




dah. taknak buat entry meleret. nanti bosan. main point entry ni pun just nak wish

Selamat Pengantin Baru untuk Baya & Anis.

semoga bahagia hingga ke anak cucu. semoga tabah menghadapi dugaan di alam perkahwinan & welcome to the club. saya doakan semoga cepat² dikurniakan zuriat yang soleh & solehah, dan comel macam saya. eh?? :p




tata.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...