terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, September 10, 2013

stop following blog uols

Assalamualaikum..





cucuk-cucuk bintangggg [ayat kak ain. miss you sis :')].. bos takdeeee.. yahuuuuuuuuu.. bukan bos tak datang tapi dorang semua kursus. hikhik. okey inilah masanya saya nak update blog. curik masa sikit sebab kerja tengah takde ni. bulan depan kompem menimbun. T_T




mula² sekali saya nak minta maaf andaikata saya unfollow blog uols yang tengah baca blog ni. bukan taknak follow tapi.............. banyak sebab. antaranya:

blog berat

blog dah cantik, tapi lambat nak bukak. kalau pergi berak pun sempat. iyeee.. kalau blog berat sangat pun tak boleh. nanti follower lari. tajuk dah best tapi nak baca kena bercinta dulu. salah satu sebab blog jadi berat, banyak sangat widget. kalau boleh kan tak payahlah letak banyak² widget, buat semak mata je sebenarnya. blog simple je pun okey ape. :) lagi satu file image besar sangat. sekarang dah banyak cara nak kecikkan file gambar. Google je.





lagu kuat sangat

ada certain blogger suka letak lagu. dulu saya pun suka letak jugak. bajet syok sendiri kan. konon orang pun suka lagu tu. HAHAHAHAHA.. tapi saya dah buang dah sebab saya dah terkena kat blog orang lain. dah lah blog berat pastu nak tunggu lama. sementara nak tunggu, saya bukak blog orang lain pulak. tengah khusyuk baca blog orang tetibe keluar lagu kuat. kalau lagu sedap takpe ni lagu K-Pop. alahaaaaaaaaaaaaiiii.. nak gugur jantung. terkejut woi. kalau time tu saya tengah minum memang dah tersembur air. tak payahlah letak lagu. senang. dahlah saya jenis suka dengar radio online. bila baca blog orang yang jenis ada lagu tu saya jadi pening sebab tak tau nak dengar lagu mana. daripada syok nak baca terus jadi stress. (--")





permission denied

yang ni paling menyampah. kalau nak private blog, baik bagitau awal². takdelah beriye orang lain nak baca. bila saya bukak blog, dan² tu keluar camni:


memang saya terus unfollow blog camni. melainkan dia adalah orang yang saya kenal, saya akan tanya kenapa dia private. kalau untuk sementara je saya takdelah unfollow. yelah, maybe dia ada masalah peribadi sampai kena private blog. kaaaannnn?? saya pun pernah private kejap. tapi macam rugi pulak kalau private. nanti pageview menurun. HAAAAAHAHAHAHA..





tak update langsung

saya tau memang tak semua ada masa update blog. saya pun kadang² tak update. malas punya pasal. tapi kalau yang sampai 2-3 tahun tak update tu ape cerita?? alamak.. ke memang dah taknak update?? kalau memang tak update, saya unfollow. sorry. saya buat camtu sebab saya suka baca blog. kalau baca blog tapi tahun 2011 punya tak bestlah camtu kan.. mestilah setiap orang ada cerita baru even dia sakit perut nak pergi berak pun boleh dibuat cerita kat blog. eh?? hahaha pun bolehhhhhhhhhh.. :p





senang cerita update je lah blog korang tu wei.. saya tak suka baca blog sendiri. sebab tu kalau ada typo saya biar je. lantaklah situ. faham² sendiri je lah. okey, selamat mengupdate blog. tata. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...