terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, February 25, 2014

terkejut

Assalamualaikum..




dah tak tahu nak kate camne lagi. selama ni aku diam je. takde pun kacau orang. tapi ade jugak suara² sumbang yang kat belakang tu mengata aku bukan². pleaselah. berhenti mengata aku. aku memang tak tau sape yang mengata tu tapi ade lah yang tukang sampai kat aku. ape salah aku kat kau? ade ke aku kacau suami kau? ade ke aku kacau periuk nasi kau? ade ke aku kacau rumah tangga kau?






aku diamkan je ni. aku malas nak kecoh². aku nak tunggu dan tengok ape yang aku nak cakap kat blog ni sampai kat orang yang mengata aku tu ke tak. kalau ada tu maknanya memang ade lah antara orang² tu yang baca blog aku ni.





kenapa nak busuk hati sangat dengan aku? aku buat kerja elok je, takde pun kacau² orang. tapi ade jugak yang kate aku ni tak buat kerja. habis tu yang selama ni aku buat tu bukan kerja ke? ke orang tu cuma nampak aku tengah main teng teng kat opis? aku buat kerja takde pun nak berkira dengan orang. memang aku tak suka buat kerja orang lain tapi aku tetap buat jugak sebab aku ada perasaan bertanggungjawab even tak ikhlas! bukan aku bersenang lenang mengadap internet je. masa aku buat kerja, aku buat semua sampai habis. aku takde pun berlengah². pelik. sape yang buat cerita aku takde kerja sangat tu??





aku taknak tuduh sape². aku pun tak tau orang tu orang dalaman ke atau orang dari luar opis aku. tak kisahlah sape² pun tapi, berhentilah dari tuduh aku bukan². betullah orang kate. kebaikan yang selama ni kite buat, orang langsung tak nampak. tapi keburukan kite, nampak je. aku kecewa betul dengan orang camni.





memang kalau ade sape² datang tempat aku akan rasa yang aku ni tengah takde kerja. ehh memangggggggggggg.. kan aku memang suka makan gaji buta. kannnnn? so what? dah memang itu tanggapan orang, aku nak kate ape lagi? padahal orang bukan tau aku buat kerja awal pagi. sampai opis terus buat kerja. ade orang nampak? memang tak nampak pun. sape pulak yang nak datang opis aku masa pukul 7.30 pagi?





sape yang ngate aku tu, ingat sikitlah ye. jangan suka² je nak tuduh orang. tapi diri sendiri pun lebih kurang sama. memang tak sedar diri betul manusia camni. shame on you!! pfffttttttttttttt!!





dah lah. tata.


No comments: