terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, February 12, 2014

sama

Assalamualaikum..




hai. sorry lama tak update. takde ape yang baru pun. camni je lah. sama. ohh.. ade yang baru. tukar kerja. em. sekarang ni kena buat claim OT pulak. sebelum ni buat claim penceramah senang sikit. buat claim OT ni pun senang jugak tapi tulah.. masih baru kan.. so rase mencabar jugaklah. fuhh..





hope yang claim tu puas hatilah dengan tempoh masa uols dapat claim tu ye.. saya dah usaha untuk cepatkan proses. lagipun saya tak suka meja saya berselerak or penuh. semak mata. lantaklah orang nak kata saya takde kerja. padahal kerja dah siap. heee.. kerja dah siap, lega.





sekarang ni dah tak tau nak update ape kat blog. tapi orang asyik tanye je "tak update blog ke?" ade jugak yang baca blog ni ek?? sebenarnya................. malulah bila orang tegur camtu. sebab kat blog ni bukan ade apeyang menarik pun. hikhik. [kembang idong] tapi bila orang tanye² camtu, baru saya tau sebenarnya ade jugak yang baca blog ni even orang tu takde lah kenal rapat mana pun. yelah, kira macam orang yang tak pernah tegur uols pun tetibe dia tanye pasal ape yang uols buat. mestilah uols akan berkata sendirian "ehhhhhhhhhhhhhh dia baca blog akuuuuuuuuu??":p





saya nak cerita seram kat sini tapi bila teringat yang saya ni kadang² keseorangan kat sini so tak jadilah nak cerita. kang saya takutkan diri sendiri pulak. baik tak payah carik penyakit. huhu..





tetibe rindu kat mak ngan abah.





tata.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...