terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, April 2, 2014

puji-pujian

Assalamualaikum..





okey, hari ni idong saya rasa macam membesar sikit sebab ramai yang puji pasal carta organisasi yang saya buat tu. wiiiiiiiiiii.. (O)(O) < -------- [idong kembangggg]




Alhamdulillah, bos puas hati dengan hasil yang dibuat, n dia kate sangat cantik. kehkehkeh.. terima kasih bos sebab puji. nak RM4k boleh? wakakaka.. banyak canteeekkkk pulak saya ni kan nak mintak² duit kat bos. LOL!




pastu kan, dapat pulak calling dari akak tempat kerja. tapi dia dari unit lainlah, bukan unit saya.. dia kate dia nak mintak saya buatkan untuk dia. aw aw aw.. pengsan iols nanti. dia kate cantik, creative, lagi ape ntah dia kate. dah lupe. :p




boleh je kalau nak saya buatkan tapi, waktu yang terdekat ni tak boleh lah.. sebab kerja dah nak masuk. i busy uols. kang tak menang tangan kang. last² tido kat opis jugak nanti. hew hew..




bolehlah setakat buat carta organisasi ni apelah sangat. sekurang²nya saya membantu jugaklah nak mencantikkan tempat kerja sendiri.. keh keh. dah dah tak boleh cerita lebih². kang makin besar pulak hidong saya ni kang. tak pasal² cik abang tak cam saya pulak nanti haaaa nahas iols..





okey tata. (^_^)Y

No comments: