terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, December 6, 2017

what you give, you get back :)

Assalamualaikum..




hai gaisss.. lama sudah diriku ini tidak bersiaran kat blog sendiri.. sebab malas nak taip panjang².. hahaha.. tak lah. tak malas pun.. aku kan suka bebel panjang².. cuma busy je uii.. lagi² ni dah nak tutup akaun, memang busy sangat ler.. pastu pening nak layan kerenah orang yang nak claim. dah kata tak boleh, nak jugak. eh ehhh degil ye.. cubit nak?? hehehe.. :p





sebenarnya tujuan entry ni di create sebab nak... err tak tahu nak kata ape. sebab orang tu still jugak mengata bukan² even just sipi² je. actually, memang aku tak tahu pun post ditujukan untuk siapa. aku sendiri pun tak terasa dengan post dia tu. sebab memang dah malas nak ambik tahu. tapi entah. bila aku dapat tahu orang tu bercerita pasal aku, even tak mention, sape yang tak terase?? kan?? betul tak?? cuma aku terfikir², kenapa dia post camtu?? sedangkan semua yang dia post tu, memang ada kat diri dia sendiri. dia pernah kutuk aku punye kening. kutuk aku punye muncung. kutuk aku hati hitam. entah. korang boleh baca sendiri ape yang dia kata pasal aku kat entry yang lepas². aku tak marah. cuma sedih dengan orang camtu. yelah, dia sibuk sangat nak cari kesalahan orang lain tapi tak sedar kesalahan diri sendiri. bila orang lain kutuk dia, tahu pulak dia marah?? hmm..




percaya je kat qada n qadar.. Allah duga kita mungkin sebab kita ada buat dosa kat orang lain. :)



komen ni dari post yang kawan orang tu share.. :p berbalas² komen dengan kawan tu macam ade gosip pasal aku je. :)

aku tak tahu dia tujukan komen² tu kat sape. aku just ignore je. cuma aku hairan, bila ntah nak berubah. aritu bising² bila orang lain kutuk dia. ni elok je dia cakap bukan².. huhuu.. tapi part dia cakap tempias yang busuk tu memang dia tujukan kat aku. nampak sangat lah.. yelah, sape lagi kan?? tapi, aku cuma nak bagitahu ni.. aku dah kenal ex aku tu dekat 9 tahun. dia baru je kenal ngan ex aku tu tak sampai setahun. so, sape yang lebih tahu pasal ex aku ekk?? aku taknak burukkan kat sape². memang ex aku tu baik. baik sangat sampai aku pun cair siap beli semua barang dalam rumah tu. tu pun aku tak ambik semua masa aku pindah. kalau ikutkan hasutan syaitan, memang aku bagi kosong terus kat rumah tu, biar dia beli sendiri semuanya. tapi aku ni cepat kesian kat orang. entahlah.. haiihhh.. time tengah sesak² pun boleh lagi tolong adik beradik dia. hmm.. takpelah. kalau aku cite lebih² nanti kata aku ni mengungkit. biar je lah Allah yang balas semua. selama ni Allah lah yang banyak bantu aku jadi kuat [sebelum jumpa suami tersayang aku teww] :)






okey tu je nak story. sorrylah ye kalau bosan ngan cerita mereka² tu.. aku pun taknak cerita lagi tapi entah. bila nak ignore, ade je yang dia kutuk². takpelah. pasni tak cerita dah kott.. kot lah. hehe.. sebab orang tu belum bayar hutang. :p





kbai. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...