terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 22, 2017

#akubukankakiclaim

Assalamualaikum..




hai korang.. Salam Jumaat. korang buat ape teww.. aku takde buat ape pun.. dah akhir tahun ni, kerja pun tak banyak. ada kerja nak buat tapi takde lah banyak sangat macam yang selalu tu. biasa² je. aku kat sini kena jaga report. tiap² bulan memang akan ada. so, memang akan ada kerja. mustahil takde kerja. so, jangan cakap aku curik tulang pulak eh. tampo kang. hahaa.. gurau je.. :p





sebenarnya, malas nak buat entry ni. sebab suami aku pun suruh aku biarkan je. mula² ade jugak up status kat fb. tapi suami aku cakap, kalau ade masalah, tak payah up kat fb. tapi entahlah. aku ni kan kuat bebel. nak bercerita jugak. hahaa.. kalau aku cite kat blog takpe kot. sebab takde yang tahu pun pasal blog ni. cuma certain orang je yang tahu. [sorry ye b. sayang tak leh nak pendam sorang². kena cite kat sini jugak. nak cite kat b, memang tak boleh. sebab hal ni takde kena mengena dengan b. ] hew hew..





aku peratiii je perangai orang² ni. batak followers. macam desperate pun iye. hahaa.. [tetibe] . aku tengok dorang ni makin lama macam makin melampau pun iye jugak. yelah, tahu lah memang aku yang salah pun. sebab aku delete ig dorang. aku pun dah mintak maaf. ape lagi ntah yang dorang nak. perangai tak matang memang camtu lah kot ekk.. nak meraih perhatian. kihkih.. memang bagus pun ig kena delete. biar dorang usaha sendiri. jap, padan muka dulu. HAHA.. yelah, aku dah suruh delete gambar n video, tapi dorang degil. aku geram, aku delete terus. kapokk.. tapi dorang still tak hilang meroyan lagi. kesian kan?? pastu tak habis² nak up status mention #claim . ek eleh.. kalau bukan sebab aku yang up kan ig tu, takde nye nak ade followers beribu camtu. followers pun ramai kawan² aku. tu pun still lagi tak tahu malu bajet macam dorang yang up sendiri. kalau betul up sendiri, jumlah followers tu lagi ramai dari jumlah following. masalahnya, yang komen kat gambar or video ig pun takde, lagi nak perasan femes. yekk.. lagi kesian.. hahahaha..





baru kena delete ig, dia punya kecoh tu macam Al-Quran yang hilang. setakat followers tu, kalau betul² femes, kejap je dah jadi beriban². ke nak berjuta?? tamak betul. alahai.. setakat up status nak kondem² aku, pastu meraih simpati orang lain, ajak orang lain kutuk aku, baik tak payah. buat tambah dosa je. dosa sendiri pun tak tertanggung, lagi ko nak tambah dosa ajak orang buat jahat. haihhh.. tunjukkanlah sikap yang baik kalau nak ramai followers. ni belum pape dah tunjuk negatif. pape ntah. followers tu akan datang sendiri. lagipun kan, yang follow tu memang betul² follow ke?? LOL!!





ni lagi sorang. yang pompuan tu. alahaii.. ape ntah masalah dia. malas betul aku nak layan orang camni. dah lah kuat perasan. tak habis² laaaahhhh nak buat hashtag aku-bukan-kaki-claim kat setiap komen dia tu. ingat orang suka?? menyampah n meluatsss weii.. hahahh!! lagipun, dia takde kena mengena pun dalam hal ni. suke sangat masuk campur. dah gila agaknye. gila glemer. hahahaa.. nak glemer ngan band tu baik tak payah. bukan best pun. bajet femes je lebih. HAHA!! kalau nak buat aku jeles ke, ape ke, buat lah.. tapi aku tak jeles pun sebab aku yang tinggalkan ex aku tu. memang tak de nak patah² balik kat dia pun. lagipun aku dah kawen. dah bahagia pun bersama suami tercinta. ape motif nak buat aku sakit hati plak ekk?? memang sah gila. LOL!!





sedih aku dengan life orang² yang takde life ni. kalau sehari tak mention pasal aku memang tak boleh ek?? korang memang hari² suka cerita pasal aku ke?? tak bosan ke?? dah takde benda lain nak buat lettewww.. sedddeeeyyyyyyyy.. hihi.. sorry. aku sedang menikmati bahagia yang makin memuncak. takde masa nak layan benda² buang masa ni. lepas ni korang nak tonggang terbalik ke, nak meroyan ke, nak malukan aku ke, lantak korang. tapi nanti jangan menyesal kalau ape yang korang buat tu, berpatah balik kat korang. pergi meroyan jauh². tak payah nak libatkan aku lagi. tapi, kalau nak bagi aku pahala banyak² kat aku boleh je.. kihkihh..





dah lah. lepas ni aku dah malas nak cerita pasal korang. aku dah move on dah. tapi disebabkan korang yang tak move on, asyik nak kutuk aku je, terpaksalah aku back up diri sendiri. tapi aku takde pun nak meraih simpati orang lain, nak mintak orang lain kutuk² korang. aku bukan jahat macam korang. #matakeatas. ni aku still boleh lagi nak diamkan. tapi kalau korang makin melampau, aku akan buat report polis. jangan cabar aku. kbai.




#aku-tahu-ada-antara-diaorang-yang-baca-blog-aku-ni
#siapa-yang-meroyan-dulu
#siapa-makan-cili-dia-rasa-pedas
#kesian-dengan-orang-yang-takde-life-sendiri
#sila-berubah
#sila-move-on

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...