terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, December 15, 2017

RUTIN

Assalamualaikum..





hai gaissss.. sorry kalau lambat update. sebenarnya ade je cerita nak update. cuma tu lah, baru taip kejap, ade benda lain pulak yang kena buat. biasalah, dah kawen ni kan, kenalah layan suami. kena masakkan untuk dia, hidangkan makanan, gosokkan baju. pastu kena kemas rumah. selalu kalau suami ada kat rumah, jarang kemas rumah sebab dia akan ajak pergi jalan².. hehehh.. tak pun pergi cuci mata. kadang² pergi tengok wayang. macam²lah. sementara masih berdua ni, buatlah mana yang boleh. nanti dah bertiga, kena banyak layan anak pulak. takpe, i loooooiiikkeeee.. :) eh ehh.. jangan ingat aku tak kemas rumah pulak. aku kemas taaauuuu. tapi selalu time dia dah pergi kerja baru buat. baru senang hati nak buat pape. kalau tak, nanti ade je yang tak kena. haha..



bila dah malam, layan wayang jap. tapi wayang kat rumah je lah. haha.. Astro ade, tengok je lah cite pape. kalau takde cite best, tengoklah mana² yang dah record tu. kalau dah suka cite tu, tengok berjuta kali pun aku tak kisah.





mesti korang pelik kan sebab aku jarang upload gambar masak². entahlah. bila dah kawen ni, nak upload macam² pun dah jarang. dah malas. boleh dikira kat ig tu. nak upload kat blog memang takkk lah kan?? cite dah basi kottt.. lagipun suami aku ni bukan jenis bagi chance nak amek gambar makanan. hahaa.. takdelah. gurau je. dia okey je. cuma aku je yang tak nak. sebab dah kebulur. mane sempat nak snap² gambar. baik makan terus. :p




lagi ape ntah yang aku buat kat rumah. sebenarnya, aku pun tak tahu aku buat ape. hahahahaa.. asalkan rumah aku nampak kemas sudahlah. selesa macam dok kat hotel. wahhh gittewww.. tinggi nawww angan² nak buat macam hotel. hahahhh.. kat kepala otak ni macam² dah aku fikir nak deko rumah camne. harap menjadi lah. kang jadi hangat² taik ayam je. lol!!





okeylah. aku nak sambung usha website Ikea jap. manelah tahu ade yang tertambah kat checklist shopping. hahahahahahahahahahaaaa.. kbai.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...